SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Marta Marczak odpowiada za marketing i komunikację JP Weber

Marta Marczak objęła stanowisko dyrektora ds. marketingu i komunikacji w firmie doradczej JP Weber.

Marta Marczak Article

Nowe obowiązki Marta Marczak połączy z funkcją marketing & communications coordinatora dla globalnej organizacji doradczej Eight International, której współzałożycielem jest JP Weber.

Do kluczowych zadań Marczak należą rozwój działu marketingu i komunikacji, zarządzanie strategią wizerunkową i komunikacyjną JP Weber i Eight International, a także realizacja działań marketingowych obu firm.

Renata Lenert-Sikora, która do tej pory zajmowała się działaniami marketingowymi i komunikacyjnymi JP Webe,r awansowała na stanowisko senior managera ds. marketingu i komunikacji.

Marta Marczak: z Point of View do JP Weber

Marta Marczak poprzednio pracowała na stanowisku senior project managera w firmie doradczej Point of View, w której zajmowała się budową wizerunku i relacjami z mediami firm z sektora inwestycyjnego, w tym funduszy private equity, a także sektora finansowego, mediowego i zdrowotnego. Jest absolwentką japonistyki na Uniwersytecie Warszawskim.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Marta Marczak odpowiada za marketing i komunikację JP Weber

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl