Marta Marczak odpowiada za marketing i komunikację JP Weber

Marta Marczak objęła stanowisko dyrektora ds. marketingu i komunikacji w firmie doradczej JP Weber.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Marta Marczak odpowiada za marketing i komunikację JP Weber
Marta Marczak

Nowe obowiązki Marta Marczak połączy z funkcją marketing & communications coordinatora dla globalnej organizacji doradczej Eight International, której współzałożycielem jest JP Weber.

Do kluczowych zadań Marczak należą rozwój działu marketingu i komunikacji, zarządzanie strategią wizerunkową i komunikacyjną JP Weber i Eight International, a także realizacja działań marketingowych obu firm.

Renata Lenert-Sikora, która do tej pory zajmowała się działaniami marketingowymi i komunikacyjnymi JP Webe,r awansowała na stanowisko senior managera ds. marketingu i komunikacji.

Marta Marczak: z Point of View do JP Weber

Marta Marczak poprzednio pracowała na stanowisku senior project managera w firmie doradczej Point of View, w której zajmowała się budową wizerunku i relacjami z mediami firm z sektora inwestycyjnego, w tym funduszy private equity, a także sektora finansowego, mediowego i zdrowotnego. Jest absolwentką japonistyki na Uniwersytecie Warszawskim.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"