Marta Ulman, Aleksandra Bielecka i Beata Brauła awansowały w GoldenSubmarine

W agencji digitalowej GoldenSubmarine Marta Ulman objęła stanowisko head of strategy Warsaw, Aleksandra Bielecka – senior copywirterki, a Beata Brauła – art directorki.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Marta Ulman, Aleksandra Bielecka i Beata Brauła awansowały w GoldenSubmarine
Marta Ulman, Aleksandra Bielecka, Beata Brauła

Marta Ulman związana jest z GoldenSubmarine od 2016 roku. Ma ponad 10 lat doświadczenia w branży, w tym czasie miała okazję pracować m.in. dla klientów GSM, takich jak Lotte Wedel, Monte, Citi Handlowy, a w poprzednich agencjach dla McDonald’s, Wizzair czy Gatty.

W agencji, razem z Aleksandrą Bielecką, odpowiada również za rozwój LabZ – interdyscyplinarnego zespołu, który łączy potrzeby konsumentów z potrzebami biznesu i w podejściu service design tworzy innowacyjne oraz efektywne rozwiązania.

Aleksandra Bielecka – związana z GoldenSubmarine od 2019 roku – awansowała na senior copywirterkę. Dodatkowo jako service designerka realizuje projekty w ramach niedawno utworzonego LabZ. Była także jedną z inicjatorek powstania tego zespołu. W agencji współtworzyła kampanie m.in. dla Lotte Wedel, Monte czy Tatry.

Beata Brauła w GoldenSubmarine pracuje od 2019 roku, początkowo na stanowisku graphic designerki, realizując projekty dla takich klientów agencji jak, Lotte Wedel, Przysnacki, ING czy Tatra. Z branżą reklamową związana jest od ponad 5 lat, swoją karierę rozpoczynała w Biurze Podróży Reklamy. Jest absolwentką Wyższej Szkoły Informatyki Stosowanej i Zarządzania WIT w Warszawie, gdzie uzyskała tytuł magistra sztuki.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]