Martin Stankiewicz z filmem "Pościele moich byłych" dla IKEA

"Pościele moich byłych" to kolejny film Martina Stankiewicza, przygotowany na potrzeby kampanii marki IKEA. Za koordynację współpracy firmy z influencerem odpowiada Hash.fm.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

"Pościele moich byłych" opowiada o przygodach pary, który podjęła decyzję o wspólnym zamieszkaniu. W materiale ulokowano meble i akcesoria do wyposażenia sypialni. - Słodko-gorzka historia związkowych relacji pewnej dziewczyny i jej facetów. Czy bohaterka nauczona błędami poprzednich związków będzie potrafiła wreszcie zbudować coś trwałego i pozbawionego wad? - czytamy w opisie klipu.

Za scenariusz, reżyserię i montaż odpowiada Martin Stankiewicz. Za zdjęcia odpowiedzialny jest  Sławomir Nadolski. W filmie wystąpili Kim Grygierzec, Martin Stankiewicz, Michał Krzywicki, Jakub Onichowski, Jakub Gola, Rafał Rosiak, Konrad Kapica, Maciej Gruszczyński, Ewelina Mandrykin oraz Sara Facowicz

Materiał jest częścią nowej odsłony kampanii „Niech żyje dom!”, w której IKEA skupia się na sypialniach. W ramach digitalowej odsłony tej akcji, IKEA ruszyła z komediowym kanałem na YouTube "Z nogą w drzwiach". Tam zaproszeni komicy i stand-uperzy opowiadają anegdotki z sypialni.

Martin Stankiewicz współpracuje z IKEA

Materiał "Pościele moich byłych" to kolejna odsłona współpracy Martina Stankiewicza i IKEA. Jesienią ub.r. youtuber przygotował film, w którym w zabawny sposób pokazano poszukiwania regału w jednym ze sklepów szwedzkiej sieci. Materiał miał kilka milionów wyświetleń na YouTube.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały