SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Martyna Kaczmarek odchodzi z Ben&Jerry's i Unilevera

Z końcem lutego Martyna Kaczmarek rozstaje się z Unileverem, gdzie odpowiadała za markę lodów Ben&Jerry's - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Martyna Kaczmarek na Paradzie Równosci 2019 Article

Martyna Kaczmarek od debiutu marki lodów Ben&Jerry's w 2017 roku w Polsce odpowiadała za rozwój biznesowy i budowanie pozycji brandu na naszym rynku oraz w Europie centralnej i środkowej. Jako brand manager nadzorowała m.in. strategię komunikacyjną, marketingową i CSR-ową Ben&Jerry's.

Z ramienia Unilevera nadzorowała głośne i nagradzane na konkursach kreatywnych kampanie Ben&Jerry's, w tym akcję "Niezniszczalna tęcza". Za ten projekt, polegający na cyfrowym odtworzeniu na placu Zbawiciela spalonej tęczy, symbolu społeczności LGBT+, marka otrzymała pięć Lwów na najważniejszym festiwalu reklamowym świata w Cannes.

Na razie nie wiadomo, kto przejmie w Unileverze obowiązki Kaczmarek.

Doświadczenie zawodowe Kaczmarek zdobywała  m.in. w koncernie Nestlé. Prowadziła także fundację Dzień dla Życia.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Martyna Kaczmarek odchodzi z Ben&Jerry's i Unilevera

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
fff
Ciekawe czy jak tęcza przestawnie sprzedawać, zmienią ideologię czy dalej konsekwentnie będą inswestować w ten system wartości.
Na launch temat był szumny i nośny. Korpo liczy i sprawdza.
17 7
odpowiedź
User
weź
Ciekawe czy jak tęcza przestawnie sprzedawać, zmienią ideologię czy dalej konsekwentnie będą inswestować w ten system wartości.
Na launch temat był szumny i nośny. Korpo liczy i sprawdza.
zamknij pysk
4 22
odpowiedź
User
weź się
Ciekawe czy jak tęcza przestawnie sprzedawać, zmienią ideologię czy dalej konsekwentnie będą inswestować w ten system wartości.
Na launch temat był szumny i nośny. Korpo liczy i sprawdza.
zamknij pysk

Ty też!
7 7
odpowiedź
User
Ka
Ciekawe czy jak tęcza przestawnie sprzedawać, zmienią ideologię czy dalej konsekwentnie będą inswestować w ten system wartości.
Na launch temat był szumny i nośny. Korpo liczy i sprawdza.
zamknij pysk


bardzo fajna tolerancja! błahwo
10 1
odpowiedź
User
Anonim
Ciekawe, gdzie pójdzie dalej się rozwijać - marka ciekawie o odważnie promowała się w Polsce, więc mam nadzieję, że ta strategia zostanie utrzymana z drobnymi korektami. Martynie za to życzę dużo sukcesów i ciekawych projektów! :)
6 3
odpowiedź