SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Marzący o lataniu chłopiec i otyli ludzie w nowej kampanii sieci Edeka (wideo)

Sieć sklepów Edeka w swojej najnowszej kampanii reklamowej zwraca uwagę na to, co pozwala osiągnąć właściwa dieta, a pokazując otyłych ludzi pokazuje, czym kończy się niezdrowe jedzenie. Za jej realizację odpowiada agencja Jung von Matt.

Głównym elementem kampanii jest trwający ponad dwie i pół minuty spot, którego emisja rozpoczęła się kilka dni temu na YouTube, a nawiązujący w pewnym sensie do mitu o Dedalu i Ikarze. Bohaterem filmu pt „Eatkarus” jest kilkuletni chłopiec, mieszkający w miasteczku, w którym większość ludzi jest bardzo otyłych, a ich głównym zajęciem jest objadanie się.
Ten chłopiec obserwuje ptaki i marzy o lataniu. Próbuje na wszelkie sposoby, ale nie może się wzbić w powietrze, bo jest zbyt ciężki.

Pewnego dnia widzi, że jeden z ptaków zjada owoce z drzewa na którym siedzi. Chłopiec bierze z niego przykład i zaczyna również jeść owoce. Po pewnym czasie traci zbędne kilogramy, robi skrzydła i wreszcie spełnia swoje marzenie – udaje mu się wzbić w powietrze.

Film kończy się hasłem „Jedz jak ten, którym chcesz być”. Autorem kreacji jest agencja Jung von Matt.

Po tygodniu od emisji spot na YouTube ma prawie 3 mln odsłon.

Dołącz do dyskusji: Marzący o lataniu chłopiec i otyli ludzie w nowej kampanii sieci Edeka (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl