SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Marzenia wypisane na twarzy reklamują Lukas Bank (wideo)

W telewizji, internecie i punktach sprzedaży ruszyła kampania reklamowa oferty kredytowej Lukas Banku. Akcję przygotowały firmy B&J, Point of View, Initiative i PanMedia Western.

Marzenia wypisane na twarzy reklamują Lukas Bank (wideo)

Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa kredytów w Lukas Banku podkreśla, że jego doradcy zapewniają pomoc w wyborze oferty najlepiej dopasowanej do realizacji planów konkretnego klienta. Przekaz akcji pokazuje tę zaletę w obrazowy sposób, zawarty w haśle „Marzenia masz wypisane na twarzy. Doradzimy Ci jak je spełnić”. Kampania informuje też, że przy podpisywaniu umowy kredytowej w Lukas Banku otrzymuje się makinetkę (kawiarkę), a w przypadku kredytu hipotecznego – zestaw do fondue.

Akcja od 29 sierpnia obejmuje telewizję (m.in. TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TVN24 i TV4), internet (m.in. onet.pl, wp.pl, interia.pl, o2.pl, domiporta.pl, gratka.pl, nieruchomości.pl i comperia.pl, aplikacja konkursowa na Facebooku) oraz oddziały Lukas Banku (plakaty, ulotki, ekrany bankomatów). Kreację kampanii – zaplanowanej do 8 października – przygotowały agencje B&J (telewizja) i Point of View (internet), a zakupem mediów zajęły się domy mediowe Initiative (telewizja) i PanMedia Western (internet).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Marzenia wypisane na twarzy reklamują Lukas Bank (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Sali
Kredyty sa potrzebne i beda, ale warto wybrac wlasciwy, banki sa za przebiegle i za duzo maja haczykow, ostatnio zalatwialem pozyczke przez openfinance, bylo szybko milo i czuje ze wybralem dobrze
odpowiedź
User
bdht5eh
oceniaj banki i usługi bankowe:

http://ocena-banku.blogspot.com

http://ocena-kredytu.blogspot.com
odpowiedź