Maspex reklamuje dżemy prozdrowotne Łowicz 100% z owoców (wideo)

W telewizji ruszyła nowa kampania marki Łowicz, która przypomina o jej ubiegłorocznej nowości - linii trzech prozdrowotnych dżemów 100% z owoców. Akcję przygotowały firmy Brasil i Mindshare.

km
km
Udostępnij artykuł:
Maspex reklamuje dżemy prozdrowotne Łowicz 100% z owoców (wideo)

Kolejny etap kampanii Łowicza informuje o wprowadzonej w ubiegłym roku na rynek linii trzech prozdrowotnych dżemów 100%, powstałych z owoców znanych z dobroczynnych właściwości dla zdrowia - dzikiej róży, rokitnika i czarnego bzu.

W spocie telewizyjnym, którego tło dźwiękowe stanowi doniosła muzyka (fragment opery Lakmé), podkreślana jest charakterystyka poszczególnych owoców, a komentarzowi lektora towarzyszą ich ujęcia, których moc eksploduje po wydobyciu ze słoiczka. To ta sama reklama, która była emitowana w ramach akcji wprowadzającej nowe dżemy do sprzedaży.

Za kreację reklamy odpowiada agencja Brasil, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię