Massive z EA

Sprzedająca powierzchnię reklamową w grach firma Massive Inc.(filia Microsoftu) przedłużyła porozumienie z Electronic Arts.

km
km
Udostępnij artykuł:

Umowa, która została przedłużona do 2010 roku, dotyczydostarczania reklam w najpopularniejszych sportowych tytułach EA -informuje serwis Media Buyer Planner. Wśród nich znajdują się takiehity jak Madden NFL, Need for Speed, NBA Live, NHL czy Tiger WoodsPGA Tour.

Dzięki przedłużeniu porozumienia, Massive nadal będziedostarczać reklamy dynamiczne, a także tzw. 'live', które pozwoląreklamodawcom na częstą wymianę przekazu z jakim chcą dotrzeć doodbiorcy. Firma uzyskała także prawa do umieszczania reklam wkażdej nowej grze, jaką w trakcie obowiązywania umowy wypuści narynek EA.

Porozumienie pomiędzy obiema stronami jest obecnie ograniczonetylko do gier EA na konsole Microsoftu Xbox i Xbox 360.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady