1,30 mln widzów „MasterChefa 11” w TVN

Średnia oglądalność jedenastej edycji „MasterChefa” wyniosła 1,30 mln osób. W porównaniu do poprzedniej serii program stracił 170 tys. widzów - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
1,30 mln widzów „MasterChefa 11” w TVN
Kuba Tomaszczyk, zwycięzca „MasterChefa 11”; fot. TVN

Jedenasta seria „MasterChefa” nadawana była w TVN w niedziele o godz. 20.00, w okresie od 4 września do 4 grudnia br. Z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że kulinarny program w jesiennej ramówce gromadził średnio 1,30 mln widzów, co przełożyło się na 9,07 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,55 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 15,93 proc. wśród kobiet w wieku od 25 do 49 lat mieszkających w miastach.

Najwięcej widzów zgromadził odcinek z 20 listopada. Przyciągnął przed telewizory uwagę 1,49 mln osób.

grafika

W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. format stracił 170 tys. widzów. Dziesiątą serię „MasterChefa” śledziło 1,47 mln osób, co przełożyło się na 10,31 proc. udziału w grupie 4+, 14,18 proc. w grupie 16-49 i 12,30 proc. w grupie 16-59.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/masterchef-junior-8-tvn-casting,7169753252189825a ##

Zwycięzcą właśnie zakończonej edycji programu został 19-letni Kuba Tomaszczyk, który otrzymał tytuł najlepszego kucharza, 100 tys. zł oraz możliwość wydania swojej książki. Jednocześnie jest to najmłodszy zwycięzca „MasterChefa” w Polsce (i jeden z dwóch najmłodszych na świecie obok Valerio Braschi, który w 2017 roku również w wieku 19 lat został laureatem włoskiej edycji show). Jest to także drugi przypadek na świecie, kiedy były uczestnik programu „MasterChef Junior” wygrał jego dorosłą odsłonę.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia