SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„MasterChefa 12” w TVN śledziło 1,05 mln osób

Średnia oglądalność 12. edycji „MasterChefa” wyniosła 1,05 mln osób. W porównaniu do poprzedniej serii program stracił 250 tys. widzów - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Joanna Szymanowska, zwyciężczyni „MasterChefa 12”; fot. TVNArticle

12. seria „MasterChefa” nadawana była w TVN w niedziele o godz. 20.00, w okresie od 3 września do 3 grudnia br. Z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że kulinarny program w jesiennej ramówce gromadził średnio 1,05 mln widzów, co przełożyło się na 7,77 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,72 proc. w grupie 16-49 i 8,79 proc. w grupie 16-59.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Najwięcej widzów zgromadził odcinek z 19 listopada. Przyciągnął przed telewizory uwagę 1,32 mln osób.

W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. format stracił 250 tys. widzów. 11. serię „MasterChefa” śledziło 1,30 mln osób, co przełożyło się na 9,07 proc. udziału w grupie 4+ i 11,55 proc. w grupie 16-49.

Joanna Szymanowska zwyciężczynią

Zwyciężczynią właśnie zakończonej edycji programu została Joanna Szymanowska, która otrzymała tytuł najlepszego kucharza, 100 tys. zł oraz możliwość wydania swojej książki.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 6,90 proc.

Dołącz do dyskusji: „MasterChefa 12” w TVN śledziło 1,05 mln osób

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kacper
Czy ostatni odcinek edycji nie jest czasami w niedzielę...?
odpowiedź
User
Nicki
Kiedy już powiedzą dość odgrzewania do oporu tych starych kotletów
odpowiedź
User
Hmm
Zróbcie w końcu AGENTA dla zwykłych ludzi, a nie celebrytów. Ta reaktywacja z "gwiazdami" to była jakaś pomyłka...
odpowiedź