SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„MasterChef Junior” hitem, TVN zyskał w niedziele 330 tys. widzów

„MasterChef Junior” ogląda średnio 2,99 mln widzów. W porównaniu do emitowanego w analogicznym okresie ub.r. w tym paśmie programu „Mamy Cię!”, produkcja podnosi widownię TVN o 330 tys. osób. Stacja w czasie nadawania programu jest wiceliderem całego rynku i liderem w 16-49.

fot. tvnfot. tvn

Format „MasterChef Junior” na antenie TVN pokazywany jest w niedziele o godz. 20.00, począwszy od 21 lutego br. Średnia widownia trzech dotąd pokazanych odcinków wyniosła 2,99 mln osób, co przełożyło się na 17,67 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 22,69 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Do tej pory największą widownię przyciągnął pierwszy odcinek, który śledziło średnio 3,11 mln widzów.

Oglądalność programu odcinek po odcinku

Data

Godz.

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

21-02-2016

20:01:00

3 114 316

18,49%

28-02-2016

20:00:19

2 837 269

16,91%

06-03-2016

20:01:39

3 031 237

17,62%

Średnio:

2 994 819

17,67%

Nowy talent-show ma o 330 tys. widzów więcej niż pokazywany przez TVN w analogicznym okresie rok wcześniej w niedziele o 20.00 program rozrywkowy „Mamy Cię!”. Pierwsze trzy odcinki tamtej produkcji oglądało średnio 2,66 mln osób, a ich udział wynosił odpowiednio 15,18 oraz 18,01 proc. (zobacz te dane).

W paśmie nadawania „MasterChefa Juniora” TVN jest wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce zajmuje TVP1 z udziałem na poziomie 17,97 proc., nadająca w tym czasie serwisy: sportowy i pogodowy oraz seriale „Blondynka” i „Bodo”. Za TVN plasują się: Polsat (9,66 proc.; filmy fabularne i pierwszy odcinek 11. edycji „Must be the music”) oraz TVP2 (4,82 proc.; pasmo filmowe).

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej TVN jest zdecydowanym liderem, a dalej plasują się Polsat, Jedynka i Dwójka.

Widownia produkcji na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP1

3 045 642

17,97%

10,44%

TVN - MasterChef Junior

2 994 819

17,67%

22,69%

Polsat

1 635 948

9,66%

11,63%

TVP2

817 457

4,82%

5,86%

„MasterChef Junior” to nowy talent-show, w którym w gotowaniu rywalizują dzieci w wieku od 8 do 13 lat. Przygotowane przez nich dania są oceniane przez: Mateusza Gesslera, Michela Morana i Annę Starmach, którzy są jurorami w produkcji. Program produkuje firma Endemol Shine Polska.

Dodajmy, że w lutym br. udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 10,79 proc.

Dołącz do dyskusji: „MasterChef Junior” hitem, TVN zyskał w niedziele 330 tys. widzów

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Inna
Perełka. Jedyny program, który oglądam z prawdziwą przyjemnością.
odpowiedź
User
pavv
Dużym plusem programu może być to, że dzieciaki przestaną w końcu ciągnąć rodziców do wszelakiej maści burgerowni gdzie podają mielone szczury zapakowane w bułki ze śladową ilością mąki i fryty wyprodukowane z mąki ziemniaczanej, a smażone na oleju z fabryki oleju, a nie z rzepaku.
odpowiedź
User
natalie
Podobno Nina Terentiew po przeczytaniu tej wiadomości już ma w planach nowy pomysł na program w jesiennej ramówce Polsatu pod roboczą nazwą "Top Chef Kids" lub też "Dzieci gwiazd gotują"...
odpowiedź