Mastermind Media zajmie się obsługą mediową kampanii PKP Intercity

Agencja Mastermind Media wygrała przetarg PKP Intercity na planowanie i zakup mediów do jednej kampanii promocyjnej przewoźnika. Pokonała w nim m.in. Carat Polska (dentsu), Sigmę Bis i ClickAd Interactive - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Przetarg dotyczył planowania oraz zakupu mediów do przeprowadzenia kampanii promocyjnej dla projektu „Kolej na dobre połączenia - unowocześnienie wagonów i lokomotyw dla PKP Intercity S.A.” oraz "Przyspieszamy komfortowo - unowocześnienie wagonów i zakup lokomotyw dla PKP Intercity S.A".

Brało w nim udział 5 agencji, które otrzymały następującą liczbę punktów: Media Group - 85,18 pkt., Mastermind Media- 100 pkt., Carat Polska (dentsu) - 97,16 pkt, ClickAd Interactive - 82,08 pkt i Sigma Bis -  88,19 pkt.

Intercity do współpracy wybrało Mastermind Media.

Budżet spółki na zaplanowane działania wynosi 900 tys. zł netto (bez VAT).

Media Group zaproponowała 1,15 mln zł brutto, Mastermind Media - 976,2 tys. zł, Carat Polska - 1 mln zł, ClickAd - 1,19 mln zł, a Sigma Bis - 1,1 mln zł.

Agencja będzie pracować dla PKP Intercity przez rok. Będzie odpowiadać m.in. za strategię, doradztwo i planowanie, negocjowanie, zakup czasu i przestrzeni reklamowej w mediach, analizy, raportowanie, monitoring działań i wydatków reklamowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa