SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mastermind Media zajmie się obsługą mediową kampanii PKP Intercity

Agencja Mastermind Media wygrała przetarg PKP Intercity na planowanie i zakup mediów do jednej kampanii promocyjnej przewoźnika. Pokonała w nim m.in. Carat Polska (dentsu), Sigmę Bis i ClickAd Interactive - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

Przetarg dotyczył planowania oraz zakupu mediów do przeprowadzenia kampanii promocyjnej dla projektu „Kolej na dobre połączenia - unowocześnienie wagonów i lokomotyw dla PKP Intercity S.A.” oraz "Przyspieszamy komfortowo - unowocześnienie wagonów i zakup lokomotyw dla PKP Intercity S.A".

Brało w nim udział 5 agencji, które otrzymały następującą liczbę punktów: Media Group - 85,18 pkt., Mastermind Media- 100 pkt., Carat Polska (dentsu) - 97,16 pkt, ClickAd Interactive - 82,08 pkt i Sigma Bis -  88,19 pkt.

Intercity do współpracy wybrało Mastermind Media.

Budżet spółki na zaplanowane działania wynosi 900 tys. zł netto (bez VAT).

Media Group zaproponowała 1,15 mln zł brutto, Mastermind Media - 976,2 tys. zł, Carat Polska - 1 mln zł, ClickAd - 1,19 mln zł, a Sigma Bis - 1,1 mln zł.

Agencja będzie pracować dla PKP Intercity przez rok. Będzie odpowiadać m.in. za strategię, doradztwo i planowanie, negocjowanie, zakup czasu i przestrzeni reklamowej w mediach, analizy, raportowanie, monitoring działań i wydatków reklamowych.

Dołącz do dyskusji: Mastermind Media zajmie się obsługą mediową kampanii PKP Intercity

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl