SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Mastermind Media zajmie się kampanią SGGW

Mastermind Media wygrał przetarg na opracowanie strategii oraz realizację kampanii informacyjno-promocyjnej Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Będzie pracować dla uczelni przez rok.

fot. Shutterstock.com Article

W przetargu tym agencja pokonała spółkę mTarget. Cena, jaką zaproponowało Mastermind Media wynosi 982,2 tys. zł brutto.

Kampania, którą zajmie się agencja ma być realizowana przez rok od chwili podpisania umowy. Jej celem jest promocja Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Działania reklamowe obejmą zasięgiem całą Polskę, ze szczególnym uwzględnieniem województw: mazowieckiego, lubelskiego, podlaskiego, łódzkiego, świętokrzyskiego, warmińsko-mazurskiego. Kampania będzie realizowana pod ogólnym hasłem „SGGW – sukces z natury”.

Skierowana będzie m.in. do uczniów szkół średnich i maturzystów. Ma budować spójny i pozytywny wizerunek uczelni, takiej, które ukończenie pozwala znaleźć ciekawą pracę oraz takiej, która silnie współpracuje z polską gospodarką.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Mastermind Media zajmie się kampanią SGGW

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl