„Masz prawo do mediacji” – zachęca Ministerstwo Sprawiedliwości (wideo)

W telewizji rusza kampania Ministerstwa Sprawiedliwości promująca instytucję mediacji i osobę mediatora. Akcję przygotowały firmy Opus B i M5.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Startująca właśnie kampania Ministerstwa Sprawiedliwości ma na celu upowszechnianie wiedzy o mediacji jako metodzie rozwiązywania sporów alternatywnej wobec postępowania sądowego. Poszczególne przekazy promują mediacje w sprawach rodzinnych oraz w sprawach gospodarczych.

–Kampania w bardzo wyrazisty sposób ukazuje głównych sprawców konfliktów, czyli słowa, ciskane przez strony sporu w sposób niepozwalający na osiągnięcie porozumienia. Czarne słowa reprezentują wspólne zarzuty, skargi i żale, które nawarstwiając się, tworzą pomiędzy stronami mur. Dopiero wkroczenie mediatora i rozpoczęcie mediacji likwidują te przeszkody, pozwalając usiąść do jednego stołu i rozwiązać problem – opisuje Konrad Kacperczyk, dyrektor kreatywny agencji reklamowej Opus B, która przygotowała kreację kampanii. Produkcją spotów zajęło się studio filmowe M5.

Akcja od początku marca obejmuje telewizję (30- i 15-sekundowe spoty w stacjach TVP, TVN i Polsatu), a w drugim etapie będzie prowadzona również w radiu oraz na outdoorze.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski