SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Mata przejął YouTube w październiku

Reklama McDonald's z raperem Matą była hitem października na YouTube - wynika z cyklicznego podsumowania YouTube Ads Leaderboard. W rankingu znalazła się także reklama nowego Xiaomi 11T oraz Gangu Swojaków Biedronki.

Article

Niekwestionowanym królem październikowego zestawienia YouTube Ads Leaderboard zostaje raper Mata, który we współpracy z McDonald’s przygotował swój własny zestaw, dostępny w sieci fast foodów w październiku oraz listopadzie.

Wideo promujące akcję Jak Mata przejął Maka, utrzymane w konwencji spełniającego się marzenia artysty, było najchętniej oglądanym klipem reklamowym na YouTube w październiku. Za kreację odpowiada agencja DDB Warszawa, zaś za zakup mediów - dom mediowy OMD.

Xiaomi i Biedronka popularne na YouTube w październiku

Drugie miejsce należało zaś do wideo Polska premiera serii Xiaomi 11T już 6 października!, przygotowanego przez Xiaomi Polska. W 30-sekundowym klipie przedstawione zostały zalety nowego smartfona, ze szczególnym podkreśleniem funkcjonalności aparatu fotograficznego, takich jak m.in. audio zoom.

W październiku aż trzy kolejne pozycje rankingu YouTube Ads Leaderboard zajęły reklamy Biedronki związane z Gangiem Swojaków, czyli kolejną, promocyjną serią pluszaków dostępną w sklepach marki. Pierwszy z nich, Ta książka pomaga! "Chrońmy zagrożone gatunki" od Gangu Swojaków już w sprzedaży! dotyczy akcji, w ramach której cały przychód ze sprzedaży książki „Chrońmy zagrożone gatunki” zostanie przekazany na ochronę opisanych w niej, żyjących w Polsce zwierząt.

Kolejne wideo to zaś krótka bajka Gang Swojaków nad Bałtykiem.

W animacji pluszaki odwiedzają Słowiński Park Narodowy, gdzie pomagają rysiowi uratować z sieci morświna. Zestawienie zamyka klip Gang Swojaków w Górach Stołowych, czyli następna przygoda tytułowego gangu, w której wilk i sowa mówią o zasadach panujących na obszarach chronionych. Za wszystkie reklamy akcji Biedronki odpowiada agencja Duda Polska oraz dom mediowy Wavemaker Polska.

Dołącz do dyskusji: Mata przejął YouTube w październiku

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Firm
Bardzo ładnie, lecz dajmy już mu spokój. On jest tak offowy jak News Kids on The Block.
16 0
odpowiedź
User
zdziwko
To jest raper? ja myślałem,że to chłopak z upośledzenim w stopniu lekkim
15 2
odpowiedź
User
Tomasz
Imć mata, i jego tak zwana popularność, jest dowodem, że myślenie, inteligencja i normalność zanika. Patocelebryci udowadniają, że logika i zdrowy rozsądek nie istnieje. Więcej TVP i rolników. co szukają... Więcej TVN, gzie gwiazdy tańczą i rzygają, to tu, to tam... Cała prawda... Całą dobę... I niezłomność obywatelska. Jak mówią w radiu wnet: dwie telewizje, dwie Polski a prwdy w ogóle... Rzyg!!! Mój na to wszystko
15 0
odpowiedź