SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mateusz Borek i Karol Bielecki "przechodzą na TY" z kibicami w reklamie piwa Tyskie

W nowej odsłonie platformy komunikacyjnej "Przejdźmy na TY" piwa Tyskie (Kompania Piwowarska) występują komentator i dziennikarz sportowy Mateusz Borek oraz szczypiornista Karol Bielecki.

Article

„W sporcie dzieli nas wiele, ale jeszcze więcej łączy” - to hasło nowego spotu marki Tyskie. Znana z aren sportowych kibicowska fala z udziałem Mateusza Borka i Karola Bieleckiego podkreśla wartość wspólnego kibicowania. Marka przypomina w ten sposób o swojej współpracy z PZPN i Polską Siatkówką.

- Wszystko, co robimy w ramach platformy "Przejdźmy na TY" opiera się na łączeniu ludzi niezależnie od okoliczności i podziałów. A niewiele jednoczy dziś Polaków tak, jak kibicowanie naszym - mówi Paweł Drubkowski, brand manager marki Tyskie.

Tegoroczny spot promujący ideę przechodzenia na TY w kibicowaniu został wyreżyserowany przez Karolinę Lewicką i Tomasza Kapuścińskiego.  Produkcją zajął się dom produkcyjny Dynamo, udźwiękowieniem studio Juice, postprodukcji spotu podjął się Televisor, a nadzór nad całym procesem sprawowała agencja Bardzo.

Za działania marketingowe Tyskiego w internecie odpowiada agencja Gong, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Zenith. PR kampanii prowadzi Huta 19 im. Joachima Fersengelda.

Dołącz do dyskusji: Mateusz Borek i Karol Bielecki "przechodzą na TY" z kibicami w reklamie piwa Tyskie

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Doktór Wilczur
Świetny spot w czasie pandemii - widać, że marka potrafi dostosować komunikację do czasów, w których żyjemy.
odpowiedź
User
Edek
o ile się nie mylę reklama z Borasem była przygotowywana z okazji Euro 2020 jeszcze przed wybuchem pandemii
odpowiedź
User
Apaxtech
o ile się nie mylę reklama z Borasem była przygotowywana z okazji Euro 2020 jeszcze przed wybuchem pandemii
tak
odpowiedź