Mateusz Koronkiewicz awansował na business acceleration lead w IPG Mediabrands

Mateusz Koronkiewicz po czterech latach pracy awansował na stanowisko business acceleration lead w grupie IPG Mediabrands, w skład której wchodzą agencje mediowe Initiative, UM, U2 oraz agencja digitalowa Reprise. To nowa funkcja w firmie.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Mateusz Koronkiewicz awansował na business acceleration lead w IPG Mediabrands

Do zadań Koronkiewicza będzie należało wspieranie wzrostu biznesu całej grupy. Będzie  odpowiadać też m.in. za generowanie przychodu dzięki wykorzystaniu synergii między jednostkami grupy.

Jako business acceleration lead podlega bezpośrednio Marcinowi Decowi, CEO grupy IPG Mediabrands.

Mateusz Koronkiewicz w IPG pracuje od czterech lat. Dotychczas pełnił funkcję digital strategist. Wcześniej przez prawie 5 lat, doświadczenie zdobywał w Media Direction OMD. Był prelegentem wielu konferencji marketingowych i reklamowych, w tym m.in. Forum IAB.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style