Mateusz Koronkiewicz awansował na business acceleration lead w IPG Mediabrands

Mateusz Koronkiewicz po czterech latach pracy awansował na stanowisko business acceleration lead w grupie IPG Mediabrands, w skład której wchodzą agencje mediowe Initiative, UM, U2 oraz agencja digitalowa Reprise. To nowa funkcja w firmie.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Mateusz Koronkiewicz awansował na business acceleration lead w IPG Mediabrands

Do zadań Koronkiewicza będzie należało wspieranie wzrostu biznesu całej grupy. Będzie  odpowiadać też m.in. za generowanie przychodu dzięki wykorzystaniu synergii między jednostkami grupy.

Jako business acceleration lead podlega bezpośrednio Marcinowi Decowi, CEO grupy IPG Mediabrands.

Mateusz Koronkiewicz w IPG pracuje od czterech lat. Dotychczas pełnił funkcję digital strategist. Wcześniej przez prawie 5 lat, doświadczenie zdobywał w Media Direction OMD. Był prelegentem wielu konferencji marketingowych i reklamowych, w tym m.in. Forum IAB.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"