Mateusz Lipka w agencji pro science

Do zespołu agencji pro science dołączył Mateusz Lipka, specjalista ds. komunikacji naukowej.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Lipka będzie odpowiadać za prowadzenie kampanii popularnonaukowych, relacje z podmiotami z sektora nauki, naukowcami i dziennikarzami, a także realizację innych projektów komunikacyjnych firmy.

Mateusz Lipka posiada kilkuletnie doświadczenie w planowaniu i realizacji działań z zakresu komunikacji zewnętrznej, wewnętrznej oraz projektów edukacyjnych realizowanych w ramach misji społecznej odpowiedzialności nauki.

Przez kilka lat związany z Zachodniopomorskim Uniwersytetem Technologicznym w Szczecinie, gdzie jako rzecznik prasowy zajmował się tworzeniem i wdrażaniem efektywnej komunikacji, budowaniem widoczności uczelni oraz szkoleniem naukowców z komunikacji naukowej w mediach tradycyjnych i społecznościowych. Odpowiadał również za organizację wydarzeń popularnonaukowych, takich jak Europejska Noc Naukowców oraz Rzecznicy Nauki w terenie - szybkie randki naukowo-dziennikarskie.

Mateusz Lipka jest członkiem Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich "PRom" oraz członkiem wspierającym w Stowarzyszeniu Rzecznicy Nauki

Karierę zawodową rozpoczynał w portalu Interia w 2011 roku. W latach 2013-2015 pracował w Polsat News i “Wiadomościach” TVP1. Lipka jest absolwentem wydziału nauk społecznych Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie oraz wydziału nauk politycznych i dziennikarstwa Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.

Zespół pro science działa na rzecz usprawnienia komunikacji podmiotów naukowych i naukowców z otoczeniem społeczno-gospodarczym. Misją firmy jest zwiększenie liczby przedsięwzięć międzysektorowych z udziałem nauki, z naciskiem na rozwój zaawansowanych technologii, oraz zwiększanie udziału naukowców w dyskusji publicznej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

Kulki Lotto znikają z telewizji. Duża zmiana w losowaniach

Kulki Lotto znikają z telewizji. Duża zmiana w losowaniach

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową