Mateusz Rzetecki nowym SEO&CM directorem agencji K2 Precise

Do agencji K2 Precise dołączył Mateusz Rzetecki, który pokieruje działaniami content marketingowymi oraz SEO. Zastąpił dotychczasowego szefa działu Cezarego Glijera, który nie pracuje już w firmie.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Mateusz Rzetecki nowym SEO&CM directorem agencji K2 Precise
Mateusz Rzetecki

Rzetecki przejmuje odpowiedzialność za rozwijanie kompetencji zespołu, dostosowywanie ich do bieżących potrzeb klientów oraz rozbudowa oferty. Ma wesprzeć także projekty dedykowane branży e-commerce, która aktualnie jest jedną z kluczowych kategorii dla K2 Precise.

W branży SEO od blisko 12 lat

Mateusz Rzetecki w branży SEO pracuje od blisko 12 lat. W ostatnim czasie kierował działaniami content marketingowymi i SEO dla serwisu Wylecz.to oraz kilku projektów e-commerce z branży suplementów diety.

Wcześniej związany był m.in. z agencją Bluerank, w której zarządzał zespołem SEO oraz dbał o jego rozwój techniczny.

Rzetecki współpracował z kluczowymi firmami z branży finansowej, turystycznej, motoryzacyjnej, farmaceutycznej i e-commerce o zasięgu ogólnopolskim (mBank, Rainbow (R.pl), Wittchen, Smyk, Eobuwie). Realizował także projekty dla klientów z Czech, Rumunii i Słowacji oraz dla największych wyszukiwarek firm i usług w Danii, Szwecji i Norwegii.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]