Matrioszkowe składanie się w reklamach rozmów i internetu w nju mobile (wideo)

Ruszyła nowa kampania reklamowa taryfy nju mobile (należącej do Orange Polska), pokazująca jak brand hero marki składa się niczym matrioszka. Akcję przygotowały agencja Ogilvy & Mather i dom mediowy Initiative Warszawa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Matrioszkowe składanie się w reklamach rozmów i internetu w nju mobile (wideo)

W reklamach prezentowane są opcje dostępne w nju mobile z rachunkiem. W wariancie za maksymalnie 19 zł miesięcznie użytkownik ma nielimitowane rozmowy do wszystkich sieci komórkowych i 1 GB internetu mobilnego, a jeśli korzysta z niej od minimum trzech miesięcy - może włączyć bezpłatną opcję, w ramach której nie płaci za usługi, jeśli z nich niekorzysta. Z kolei w wariancie za maksymalnie 29 zł miesięcznie jest 40 GB internetu mobilnego.

Reklamy podkreślają, że te usługi działają bez konieczności doładowywania konta, a użytkownik może w każdym momencie wypowiedzieć umowę, która zostanie rozwiązana z końcem kolejnego okresu rozliczeniowego.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/nju-mobile-z-nowa-oferta-limit-internetu-rosnie-wraz-ze-stazem-w-sieci ##

W spotach występuje bohater charakterystyczny dla nju mobile, który tym razem jak matrioszką składą się do coraz większej postaci, co ma symbolizować różne usługi dostępne w tej taryfie.

Nowa akcja reklamowa jest prowadzona przede wszystkim w telewizji oraz internecie.

Kreacją reklam zajęła się agencja Ogilvy & Mather, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Warszawa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów