Max Arpp dla Danone

W kwietniu Danone wprowadza na rynek nową linię jogurtów kremowych Fantasia.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

 Kreacją opakowań i materiałów BTL wspierających sprzedaż produktów zajęła się agencja Max Arpp. Produkty Danone Fantasia skierowane są głównie do kobiet ceniących sobie finezyjne, interesujące kompozycje smakowe. Po klasycznych smakach owocowych i czekoladowo-chrupiących oraz „Włoskich Smakach” Fantasii, Danone wprowadza na rynek „Orientalne Impresje”, które przywodzą na myśl bogactwo smaków i aromatów dalekich podróży.

       

Nasi klienci to osoby poszukujące nowych wrażeń smakowych, lubiące eksperymentować i odkrywać. Z myślą o nich stworzyliśmy dwie nowe Fantazje - „Gruszkę w słonecznym karmelu” oraz „Jabłko w złocistym cynamonie”. – mówi Adrian Mochocki, Senior Associate Brand Manager odpowiedzialny za markę Danone Fantasta. – Obydwa smaki są wyjątkowe i z pewnością spełnią oczekiwania nawet najbardziej kapryśnego podniebienia.

Zarówno opakowania nowych produktów, jak i materiały BTL stworzone przez Max Arpp przenoszą konsumenta do świata niezapomnianych miejsc i orientalnych smaków.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu