SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Maxim” z 27 tys. egz. sprzedaży, “Logo” o 25 proc. w dół

Większość pism lifestylowych dla mężczyzn zanotowało w grudniu ub.r. spadki sprzedaży ogółem, najwięcej straciło “Logo”, a zyskały dwa tytuły: “Stuff” i “Men's Health”. Nowy na naszym rynku “Maxim” zadebiutował na miejscu piątym z 27 tys. egz. sprzedaży.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl wynika, że liderem segmentu pism męskich pozostał „CKM” (Marquard Media Polska), który w grudniu ub.r. zanotował względem grudnia 2010 roku spadek o 9,85 proc. i jego sprzedaż ogółem wyniosła 70 885 egz.

Wiceliderem był miesięcznik “Men's Health” (Motor-Presse Polska). Jego wynik wzrósł o 4,30 proc. i wyniósł 60 259 egz. Na trzecim miejscu znalazł się “Playboy” (Marquard Media Polska) ze sprzedażą ogółem wynoszącą 44 644 egz. (spadek o 6,08 proc.).

Najwięcej stracił plasujący się tuż za podium magazyn “Logo” (Agora) - jego sprzedaż ogółem spadła o 24,57 proc. do 36 498 egz.

Na piątej pozycji zadebiutował wracający na polski rynek miesięcznik “Maxim”, który wydaje obecnie Ginza Media Group. Jego pierwszy numer osiągnął sprzedaż ogółem na poziomie 26 608 egz. Nakład wyniósł jednak aż 126 tys. egz.

Oczko niżej znalazł się także wydawany przez Ginzę magazyn “Stuff”, którego sprzedaż jest ok. 15 tys. egz. niższa od “Maxima”.

Wirtualnemedia.plgrudzień
ZKDP20112010
TytułSprzedaż ogółem
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny70 88578 626
Men's Health Edycja Polska60 25957 775
Playboy44 64447 535
Logo36 49848 389
Maxim Polska26 608-
Stuff11 48010 854
 
Forbes. Profit28 73133 682


W grudniu ub.r. względem listopada ub.r. tylko jeden magazyn zanotował wzrost. Był to “CKM”, którego sprzedaż ogółem poszła do góry o 48,65 proc. Najwięcej straciło zaś “Logo” (22,78 proc.). 

Wirtualnemedia.pl2011
ZKDPgrudzieńlistopad
TytułSprzedaż ogółem
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny70 88547 686
Men's Health Edycja Polska60 25961 857
Playboy44 64445 742
Logo36 49847 266
Maxim Polska26 608-
Stuff11 48013 780
 
Forbes. Profit28 73133 682


 

Dołącz do dyskusji: “Maxim” z 27 tys. egz. sprzedaży, “Logo” o 25 proc. w dół

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mmm
mmmm
odpowiedź
User
michal
dziwi mnie wysoka sprzedaż Mens Health, kiedyś byłem czytelnikiem tego pisma ale zrezygnowałem uświadamiając sobie, że od zawsze jest tam niemal to samo
odpowiedź
User
toptrendymeble-pl
wow u nas w miescie to chyba nawet na dobrej Stacji nie ma tego pisma to skad ta wyoska sprzedaz ?
odpowiedź