SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Maxim” z 27 tys. egz. sprzedaży, “Logo” o 25 proc. w dół

Większość pism lifestylowych dla mężczyzn zanotowało w grudniu ub.r. spadki sprzedaży ogółem, najwięcej straciło “Logo”, a zyskały dwa tytuły: “Stuff” i “Men's Health”. Nowy na naszym rynku “Maxim” zadebiutował na miejscu piątym z 27 tys. egz. sprzedaży.

“Maxim” z 27 tys. egz. sprzedaży, “Logo” o 25 proc. w dół

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl wynika, że liderem segmentu pism męskich pozostał „CKM” (Marquard Media Polska), który w grudniu ub.r. zanotował względem grudnia 2010 roku spadek o 9,85 proc. i jego sprzedaż ogółem wyniosła 70 885 egz.

Wiceliderem był miesięcznik “Men's Health” (Motor-Presse Polska). Jego wynik wzrósł o 4,30 proc. i wyniósł 60 259 egz. Na trzecim miejscu znalazł się “Playboy” (Marquard Media Polska) ze sprzedażą ogółem wynoszącą 44 644 egz. (spadek o 6,08 proc.).

Najwięcej stracił plasujący się tuż za podium magazyn “Logo” (Agora) - jego sprzedaż ogółem spadła o 24,57 proc. do 36 498 egz.

Na piątej pozycji zadebiutował wracający na polski rynek miesięcznik “Maxim”, który wydaje obecnie Ginza Media Group. Jego pierwszy numer osiągnął sprzedaż ogółem na poziomie 26 608 egz. Nakład wyniósł jednak aż 126 tys. egz.

Oczko niżej znalazł się także wydawany przez Ginzę magazyn “Stuff”, którego sprzedaż jest ok. 15 tys. egz. niższa od “Maxima”.

Wirtualnemedia.pl grudzień
ZKDP 2011 2010
Tytuł Sprzedaż ogółem
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny 70 885 78 626
Men's Health Edycja Polska 60 259 57 775
Playboy 44 644 47 535
Logo 36 498 48 389
Maxim Polska 26 608 -
Stuff 11 480 10 854
 
Forbes. Profit 28 731 33 682


W grudniu ub.r. względem listopada ub.r. tylko jeden magazyn zanotował wzrost. Był to “CKM”, którego sprzedaż ogółem poszła do góry o 48,65 proc. Najwięcej straciło zaś “Logo” (22,78 proc.). 

Wirtualnemedia.pl 2011
ZKDP grudzień listopad
Tytuł Sprzedaż ogółem
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny 70 885 47 686
Men's Health Edycja Polska 60 259 61 857
Playboy 44 644 45 742
Logo 36 498 47 266
Maxim Polska 26 608 -
Stuff 11 480 13 780
 
Forbes. Profit 28 731 33 682


 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: “Maxim” z 27 tys. egz. sprzedaży, “Logo” o 25 proc. w dół

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mmm
mmmm
8 8
odpowiedź
User
michal
dziwi mnie wysoka sprzedaż Mens Health, kiedyś byłem czytelnikiem tego pisma ale zrezygnowałem uświadamiając sobie, że od zawsze jest tam niemal to samo
8 8
odpowiedź
User
toptrendymeble-pl
wow u nas w miescie to chyba nawet na dobrej Stacji nie ma tego pisma to skad ta wyoska sprzedaz ?
8 8
odpowiedź
User
Mięso
kogo to interesuje?
8 8
odpowiedź
User
gość
Jeśli podaje się statystyki, to dobrze zaopatrzyć je w jakiś komentarz. Autor powinien dodać, że CKM miał w grudniowym wydaniu dodany kalendarz, stąd wzrost sprzedaży. Wzrost, a właściwie spadek, bo w ubiegłym roku grudniowy numer z kalendarzem miał sprzedaż o 8 tys. wyższą.
8 8
odpowiedź