Hasło "Maybe It's Maybelline" wraca po dekadzie

Marka kosmetyków Maybelline (L’Oréal) wraca po ponad dekadzie przerwy z hasłem “Maybe It's Maybelline”. W nowej kampanii marki, której celem jest podkreślenie ducha Nowego Jorku oraz wzmocnienie poczucia inkluzywności i pewności siebie występują m.in. Gigi Hadid, Storm Reid, Peggy Gou.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Hasło "Maybe It's Maybelline" wraca po dekadzie

“Maybe It’s Maybelline” to hasło marki Maybelline które zadebiutowało w 1991 roku. Stało się popularne dzięki zdaniu “Maybe she’s born with it, maybe it’s Maybelline”. Był to jeden z najpopularniejszych sloganów reklamowych. W 2015 roku marka zastąpiła go hasłem “Make It Happen”. 

Teraz hasło “Maybe It’s Maybelline” wraca - marka sięga po nostalgię, by dotrzeć do młodszych odbiorców. Wraca - ale w nowoczesnej formie. Aktualna komunikacja brandu jest dostosowana do współczesnych realiów mediów społecznościowych, a szczególnie do platformy TikTok. 

Twórcy tej kampanii stawiają na dynamiczne treści, które mają być viralowe. Jej autorami są agencja Sixième Son oraz agencja Gotham, która pracowała dla Maybelline przed laty. 

Do działań reklamowych zaangażowano kilka znanych postaci. Są wśród nich m.in. Gigi Hadid, Storm Reid, Peggy Gou oraz Shay Mitchell. W grupowym wideoklipie, nawiązują do hasła “maybe it’s…”, pokazując, jak osiągają swoje spektakularne stylizacje. 

Nowa kampania ma nie tylko odświeżyć wizerunek marki, ale też podkreślić jej wartości, takie jak: pewność siebie, autentyczność oraz siłę, jaką daje kosmetyka w wyrażaniu siebie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu