SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„albo jak wszyscy, albo jesteś ‘99” - 18-latkowie w kampanii mBanku (wideo)

mBank rozpoczął wizerunkową kampanię reklamową, której bohaterami i grupą docelową są 18-latkowie. Akcja, przygotowana przez VML Poland i Flota Filmowa, jest prowadzona pod hasłem „albo jak wszyscy, albo jesteś ‘99”.

Kampania jest oparta na spocie, który pokazuje typowe zajęcia z dzieciństwa grupy przyjaciół, którzy mają obecnie po 18 lat. Przy okazji przedstawiany jest rozwój mediów społecznościowych, komputerów i telefonów komórkowych w ostatnich dwóch dekadach.

Akcja ma charakter wizerunkowy. W ramach działań uruchomiono serwis Albo99.pl opisujący krótko usługi dla młodych użytkowników oferowane przez mBank.

Kampania jest też prowadzona na Facebooku i YouTubie. Jest skierowana do osób kończących 18 lat, taki użytkownikom wyświetli się spot. Ponadto mogą otrzymać koszulkę z napisem „Rocznik 1999”, jeśli napiszą do bota mBanku w Messengerze.

Za kreację kampanii i zakup mediów odpowiada agencja VML Poland, a produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Flota Filmowa.

Dołącz do dyskusji: „albo jak wszyscy, albo jesteś ‘99” - 18-latkowie w kampanii mBanku (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pokolenie 82
Jako stary pierdziel z rocznika 82 mam obawy, czy taki plastik trafi do 18latka, czy też (przepraszam, że się wyrażę) pokolenie 99 będzie z tego miało tzw. bekę.
odpowiedź
User
pokolenie 99
Ma Pan(?) mylne pojęcie o roczniku 99. To wcale tak nie działa. Nie mamy "beki" z takiego plastiku. Przynajmniej nie wszyscy.
odpowiedź
User
Geralt
na mBank trafiłem dzięi http://kontomat.net/ wcześniej nie brałem ich pod uwagę. teraz mam trochę taniej, wcześniej musiałem płacić za utrzymanie konta
odpowiedź