mBank z planami o studiach córki reklamuje „konto, które samo oszczędza” (wideo)

Zaczęła się kolejna odsłona kampanii reklamowej mBanku pod hasłem „Bądź bogatszy o dobre decyzje”. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe firmy Grey Group Poland i Mindshare Polska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
mBank z planami o studiach córki reklamuje „konto, które samo oszczędza” (wideo)

Spot z kampanii pokazuje ojca odwożącego swoją kilkuletnią córkę do szkoły. W samochodzie rozmawia ze swoim alter ego z przyszłości, który przekonuje go, żeby dzięki ofercie mBanku oszczędzał na studia swojej córki. Dzięki temu ich pies, obecnie szczeniak, w przyszłości może mieć zapewnioną opiekę weterynaryjną.

Jest to kolejna reklama z cyklu „Bądź bogatszy o…”. We wcześniejszej mężczyzna rozmawiał ze swoim starszym alter ego o przyszłości nowo narodzonej córki.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/mbank-darmowe-ekonto-bez-oplat-za-prowadzenie-i-karte-warunki-jak-korzystac,7171171452676225a ##

Akcja wspiera cykliczną promocję e-konta w mBanku, w ramach której klient za transakcje kartą o wartości minimum 50 zł i szybkie przelanie 100 zł po otwarciu rachunku otrzymuje drobne premie - maksymalnie 150 zł w dwóch kolejnych miesiącach. Ponadto do 30 września będzie można ulokować maksymalnie 20 tys. zł na rachunku z oprocentowaniem 2,5 proc. w skali roku.

Obecna promocja zaczęła się w połowie lutego i potrwa do końca października, przystąpić do niej można do 29 maja.

 

Działania reklamowe mBanku są realizowane głównie w telewizji oraz internecie.

Za obsługę marketingową banku odpowiadają agencje Grey Group Poland i VMLY&R Poland (kreacja reklam) oraz dom mediowy Mindshare Polska (planowanie i zakup mediów).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu