SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

mBank reklamuje się jako „ikona mobilności” (wideo)

Wystartowała kampania reklamująca rozwiązania bankowości mobilnej oferowane przez mBank. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Ikona mobilności”, przygotowały firmy BBDO Warszawa i Mindshare Polska.

Article

Reklamy mBanku obrazowo pokazują, że klienci tego banku mogą łatwo przenieść całą swoją bankowość do smartfonu.

Hasło „Ikona mobilności” nawiązuje do ikon aplikacji instalowanych na urządzeniach mobilnych. Podkreśla też, że mBank m.in. dzięki 720 tys. użytkowników swoich usług mobilnych jest obecnie liderem w polskiej bankowości mobilnej.

Kampania jest prowadzona w telewizji, internecie (m.in. w serwisach mobilnych), na outdoorze, w kinach oraz środkach komunikacji miejskiej (metro, autobusy tramwaje, kolejka SKM i rowery miejskie). Potrwa kilka tygodni.

Kreacją kampanii zajęła się agencja BBDO Warszawa, którą wybrano do tego w osobnym przetargu dotyczącym obsługi oferty mobilnej mBanku (pozostałe usługi banku obsługuje Grey Group). Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: mBank reklamuje się jako „ikona mobilności” (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ach, jak to kiedyś było...
Kiedyś był darmowy, teraz 4 zł/mc za kartę.
9 9
odpowiedź
User
Hell
Co za maruda! Jak nie korzystasz to zrezygnuj z karty i problem z głowy. A jak korzystasz, to wydanie 100 zł miesięcznie nie jest chyba problemem nawet dla studenta utrzymującego się ze stypendium, więc nie smęć tu, marudo z konkurencyjnego banku!
10 9
odpowiedź