SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

mBank z nowym hasłem reklamowym. Stawia na „technologię do usług”

Rusza wizerunkowa kampania reklamowa mBanku pod hasłem „mBank. Technologia do usług”, przygotowana przez agencje Isobar, Carat i Flota Filmowa. Bank po dekadzie zmienia swoje pozycjonowanie marketingowe.

Nowa kampania ma podkreślać, że cyfryzacja otwiera przed ludźmi nieograniczone możliwości, a mBank dostarcza bezpieczne i wygodne rozwiązania technologiczne i wsparcie w obszarze finansowym. W reklamach bohaterowie przekonują się, że w mBanku nie trzeba studiować technologii i się z nią siłować, bo jest zaprojektowana po ludzku, by dawać wsparcie, a nie utrudniać życie.

- Wszyscy wiedzą, że mBank ma świetną aplikację mobilną. Ale dziś każdy bank to bank w smartfonie. Coś co było naszym wyróżnikiem stało się oczywistym elementem oferty. Dlatego dwa lata temu zmieniliśmy naszą strategię biznesową z ikony mobilności na ikonę możliwości i postawiliśmy na większe zaangażowanie w obszarze bezpieczeństwa, e-commerce i ESG. W ten sposób chcieliśmy podkreślić, że mBank to nie tylko najlepszy mobilny bank, ale też instytucja, która wspiera ludzi. W czasach wielu turbulencji bardzo ważne jest, aby klienci czuli się u nas bezpiecznie, a nasze usługi ułatwiały im życie - podkreśla Cezary Stypułkowski, prezes mBanku.

 

mBank zmienia pozycjonowanie swojej marki po 10 latach. Poprzednio hasłem głównym jego komunikacji do klientów indywidualnych było „Bądź bogatszy”, w różnych reklama uzupełniane o konkretne korzyści.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Nowa komunikacja jest też skierowana do pracowników mBanku. - Jednym z elementów pozycjonowania jest przekaz reklamowy, ale gdy nie jest on wsparty odpowiednią postawą pracowników zazwyczaj jest nieskuteczny. Chcemy więc, by dobrze zrozumieli tę zmianę i zawsze wykonując swoje zadania zadawali sobie dwa podstawowe pytania: na jaką realną potrzebę klienta odpowiadają i czy dają mu realne wsparcie. Bo w cyfrowym, samoobsługowym świecie, gdy zaczynają się schody często brakuje właśnie człowieka - mówi Cezary Stypułkowski.

Startująca właśnie kampania wizerunkowa mBanku obejmuje telewizję, internet (m.in. platformy VOD) oraz kina. Potrwa do końca listopada.

Nowe pozycjonowanie mBanku zostało przygotowane przez zespoły marketingu i komunikacji banku razem z agencją reklamową Isobar. Spoty do kampanii wyprodukowała Flota Filmowa, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat.

Dołącz do dyskusji: mBank z nowym hasłem reklamowym. Stawia na „technologię do usług”

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Opo
To żart jakiś ? Kiedy pojawia sie informacja o awarii w sieci bankowej albo artykuł że Polacy znowu zostali bez swoich oszczędności to zawsze dotyczy albo mBanku albo Millenium
odpowiedź
User
dh
Mam konto w tym banku i korzystam z aplikacji, ale nie mam zielonego pojęcia, o czym Stypułkowski bredzi.
odpowiedź
User
janek
Po kolejnej awarii zamknąłem w końcu rachunek, po 20 latach. Szkoda nerwów.
odpowiedź