McCann Poland i DDB Warszawa z nominacjami na Cannes Lions
Dwie polskie agencje - McCann Poland i DDB Warszawa – znalazły się na shortlistach tegorocznego festiwalu reklamowego Cannes Lions. Jury doceniło projekty dla MasterCard i McDonald’s Polska.

Kampania "Public Money ATM" stworzona przez McCann Poland we współpracy z MasterCard została wyróżniona, trafiając na shortlisty w czterech kategoriach: Outdoor – Interactive/Dynamic Digital Screens, Outdoor – Technology, Outdoor – Cultural Engagement oraz Direct – Large-Scale Media. Projekt ten przekształca bankomaty w łatwe w obsłudze narzędzia umożliwiające głosowanie na inicjatywy z budżetu obywatelskiego. W 2024 roku Mastercard wdrożył to rozwiązanie w Ełku, umożliwiając mieszkańcom oddawanie głosów za pomocą karty i kilku kliknięć.
Piąta nominacja w kategorii Glass – The Lion for Change została przyznana Mastercard i McCannXBC (wspólnie z McCann Poland) za kampanię "Inclusive by Design" – globalną platformę marki, która promuje inkluzywne podejście do projektowania usług i produktów finansowych.
Z kolei agencja DDB Warszawa zdobyła aż dziewięć nominacji za projekt Burger Drwala dla McDonald's Polska. Kategorie, w których została doceniona, to: Design – Brand Environment & Experience Design, Design – Driven Effectiveness, Industry Craft – Art Direction: Brand & Communications Design, Industry Craft – Art Direction: Outdoor, Industry Craft – Illustration: Outdoor, Outdoor – Special Build, Outdoor – Interactive Experiences, Outdoor – Ambient Outdoor oraz Media – Large-Scale Media.
Festiwal Cannes Lions 2025 potrwa do 20 czerwca
Dołącz do dyskusji: McCann Poland i DDB Warszawa z nominacjami na Cannes Lions