McDonald’s chce, żeby do 2025 roku jego opakowania były biodegradowalne

Sieć restauracji McDonalds testuje obecnie nowe opakowania, które są biodegradowalne. Testy potrwają 10 dni i przeprowadzane są w Berlinie, ale firma deklaruje, że jej celem jest wprowadzenie takich opakowań do 2025 roku.

NB
NB
Udostępnij artykuł:
McDonald’s chce, żeby do 2025 roku jego opakowania były biodegradowalne
McDonald’s, fot. Shutterstock.com

W Berlinie, w Mall of Berlin w McDonaldzie przez najbliższe dni klienci nie otrzymają zamówienia w opakowaniu jak do tej pory, a w wykonanym z masy celulozowej. Z kolei sałatka, która była serwowana w plastikowej miseczce jest podawana w papierowym pudełku, a ketchup – w wafelku. Z kolei w miejsce plastikowych, jednorazowych kubków pojawiły się te wielokrotnego użytku, które po użyciu można umyć.

Gigant deklaruje, że do 2025 roku jego celem jest zastąpienie wszystkich opakowań biodegradowalnymi. Obecnie trwają testy rozwiązań, jakie po pierwsze sprawdzą się w systemie cateringowym, a po drugie: będą odpowiednie dla klientów.

Do 2030 roku celem zmniejszenie emisji gazów cieplarnianych

Zmiana wprowadzana przez McDonald’s Polska polega na zastąpienie sztućców z trudnego do odzyskania polistyrenu na takie, które są wykonane z całkowicie możliwego do recyklingu polipropylenu.

Takie działanie to element szerszej strategii: do 2030 roku McDonald’s obiecał, że zmniejszy emisję gazów cieplarnianych z biur i restauracji sieci o 36 proc. (ok. 150 milionów ton gazów cieplarnianych), a w odniesieniu do łańcucha dostaw 31 proc. (w przeliczeniu na tonę żywności i opakowań).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu