McDonald's zmienia w USA dom mediowy na Publicis

Sieć restauracji fast-food McDonald's wybrała do obsługi budżetu mediowego w Stanach Zjednoczonych agencję Starcom z Publicis Groupe. Tym samym częściowo kończy na tamtejszym rynku wieloletnią współpracę z OMD (Omnicom). W Polsce za obsługę McDonald's w dalszym ciągu odpowiada OMD.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
McDonald's zmienia w USA dom mediowy na Publicis
fot. Shutterstock.com

Starcom zajmie się obsługą budżetu McDonald's o wartości 1,6 miliarda dolarów. Należąca do Publicis Groupe za zakup i planowanie mediów ze szczególnym uwzględnieniem kanałów cyfrowych - podał AdWeek.

Publicis zajmie się m.in. analizą danych dotyczących klientów oraz marketingiem cyfrowym w aplikacjach McDonald's, na stronie internetowej oraz w kanałach CRM.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ipg-mediabrands-przejmuje-globalna-obsluge-mediowa-dyson-od-mindshare ##

OMD dla McDonald's

Dotychczasowo obsługujący klienta OMD będzie nadal pracować dla McDonald's w USA (w zakresie mediów lokalnych), jak również na niektórych rynkach poza Stanami Zjednoczonymi - przekazali przedstawiciele firmy. Na razie nie ma informacji o tym, że zmiany miałaby dotknąć rynku polskiego, gdzie od wielu lat budżet mediowy McDonald's obsługuje OMD.

Przez osiemnaście lat obsługą mediową McDonald's globalnie zajmowała się sieć OMD (Omnicom).

McDonald's planuje przenosić budżet mediowy do Starcomu od stycznia. Zakończenie zmiany planowane jest na koniec pierwszego kwartału 2022 roku.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/nike-globalny-przetarg-mediowy-budzet-1-mld-dolarow ##

Zmiana domu mediowego następuje kilka miesięcy po tym, jak szefem marketingu McDonald's został Tariq Hassan. W sierpniu br. objął stanowisko chief marketing and digital customer experience officer.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały