McDonald’s i Cinema City ze wspólną promocją „Filmowe poniedziałki” (wideo)

Ruszyła wspólna akcja promocyjna sieci kin Cinema City i fast foodów McDonald’s pod hasłem „Filmowe poniedziałki z McDonald’s”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
McDonald’s i Cinema City ze wspólną promocją „Filmowe poniedziałki” (wideo)

W ramach promocji do Zestawu Kinowego za 20 zł w McDonald’s dodawane są dwa vouchery, uprawniające do kupna dwóch biletów po 10 zł na film 2D z poniedziałkowego repertuaru Cinema City. Taka oferta będzie obowiązywać do końca sierpnia.

grafika

Akcję wspierają działania reklamowe w kinach Cinema City: 15-sekundowe spoty oraz materiały BTL (standy i ulotki).

Kreacją reklam zajęła się agencja DDB & tribal, a za koordynację kampanii odpowiada New Age Media, biuro sprzedaży reklam w Cinema City.

Cinema City i McDonald’s współpracują ze sobą od dłuższego czasu. W grudniu ub.r. sieć fast foodów została sponsorem należących do Cinema City wielkoformatowych kin Imax.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu