SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

McDonald’s zmienia swoje klasyki. Polska pierwszym rynkiem w Europie, gdzie wdrożono zmiany

Sieć restauracji szybkiej obsługi McDonald’s modyfikuje najpopularniejsze pozycje w swoim menu, w tym kanapki Big Mac. Polska to pierwszy kraj w Europie i trzeci na świecie, gdzie wprowadzono te zmiany.

Article

Obok Big Maca udoskonalone zostaną inne burgery z menu, m.in. McRoyal, Cheeseburger, Hamburger, WieśMac i McDouble. Polska jest trzecim rynkiem na świecie, po Australii i Kanadzie, który wprowadził nowy proces przygotowania burgerów.

Nowa bułka w kanapkach ma zmienioną recepturę, dzięki czemu ma być ciemniejsza i bardziej wypieczona. Mięso w burgerach jest poddawane procesowi grillowania według nowych zasad - bezpośrednio do wołowiny dodawana jest cebula. Ponadto grill do mięsa ma wyższą temperaturę.

Kanapki McDonald’s w nowym wydaniu

- To największa zmiana, jakiej dokonaliśmy w naszych burgerach od ponad 20 lat. Modyfikacja obejmuje kilkanaście drobnych usprawnień w procesie przygotowania czy ustawieniach sprzętu, które w sumie dają istotną różnicę w smaku. Przygotowanie do tej zmiany w skali globalnej trwało ponad 3 lata, przeprowadziliśmy setki testów i badań. Warto podkreślić, że Polska jest pierwszym krajem w Europie, który wprowadza do restauracji burgery przygotowywane według nowych procedur - informuje Krzysztof Czarnecki, odpowiedzialny za wprowadzenie zmian w McDonald’s Polska.

Klasyki McDonald’s w nowej odsłonie dostępne są we wszystkich restauracjach w kraju.

Działaniom towarzyszy kampania promocyjna. Przygotowały ją DDB Warszawa (kreacja), Papaya Films (produkcja), RiodePst i Juice (postprodukcja).

 

W najsłynniejszym burgerze świata McDonald's trochę się zmieniło. Zmieniło się też to, jak wyglądała produkcja spotu na...

Opublikowany przez DDB Warszawa Czwartek, 28 maja 2020

Obecnie w Polsce działa 445 restauracji sieci McDonald’s.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: McDonald’s zmienia swoje klasyki. Polska pierwszym rynkiem w Europie, gdzie wdrożono zmiany

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Hugo
"aromatyczna cebulka" – czy autor nie widzi, że to jest marketingowy bełkot? Dodali cebulę, co zmniejszy ilość wołowiny, jeśli zostanie zachowana masa kotleta.
odpowiedź
User
Jdisa
Ja również jd
odpowiedź
User
Tony
Totalnie nie ma najmniejszej różnicy
odpowiedź
User
Ewer
Mc syf, ludzie wy sami pchacie się po nowotwora układu pokarmowego, wspomnicie o swoich bliskich co zmarli na tą chorobę, a teraz smacznego i do zobaczenia za 15 lat
odpowiedź