Kolejna gwiazda polskiego rapu reklamuje McDonald’s

Bohaterką nowej kampanii reklamowej sieci gastronomicznej McDonald’s jest raperka bambi. W ramach akcji w menu McDonald’s pojawi się autorski zestaw bambi i kolekcja gadżetów, a pod koniec września piosenkarka da specjalny koncert.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Kolejna gwiazda polskiego rapu reklamuje McDonald’s

Kampania McDonald’s z udziałem bambi jest realizowana pod hasłem „bambi robi z Makiem co chce!” W ramach akcji we wtorek 10 września w lokalach McDonald’s pojawił się autorski zestaw piosenkarki, obejmujący Cheese&McNuggets Box z kawałkami kurczaka McNuggets, serowymi Cheddar Gwiazdkami, porcją frytek oraz czarnego sosu bambi, przygotowanego na bazie sosu sojowego i czarnego pieprzu. Na deser do menu wprowadzono zaś McFlurry Skittles.

Zestaw bambi w McDonald’s

Ile kosztują różne warianty zestawu bambi? Ceny są następujące:- McFlurry Skittles: 10,90 zł,- Cheese&McNuggets Box z czarnym sosem: 19,90 zł,- Cheese&McNuggets Box z czarnym sosem i małym napojem: 23,90 zł,- Cheese&McNuggets Box z czarnym sosem, małym napojem i McFlurry Skittles: 29,90 zł.

Z kolei w aplikacji mobilnej McDonald’s w kilku odsłonach pojawi się zestaw gadżetów - Trapstarter Pack bambi x McDonald’s. Punkty zebrane w programie lojalnościowym MojeM Nagrody będzie można wymienić na nagrody przygotowane przez raperkę.

grafika

28 września bambi wystąpi na specjalnym koncercie w ramach kampanii. Szczegóły zostaną podane w najbliższy czwartek, bilety będzie można wygrać w ogłoszonym wtedy konkursie.

Za strategię, kreację oraz realizację nowej kampanii odpowiada agencja DDB, za planowanie i zakupem mediów - dom mediowy OMD, a za aktywności w social media i aplikacji mobilnej - Dentsu Creative (Isobar). Działania PR koordynowane są przez agencję 24/7Communication, a za produkcją treści wideo zajął się dom produkcyjny Dobro.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta