SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

MEC Access - nowa marka stworzona przez Mediaedge:cia

Decyzją Mediaedge:cia trzy dotąd niezależne działy jak MEC Sponsorship, The Leverage Group i Sponsorcom połączą się tworząc nową organizację - MEC Access.

Zadaniem tego nowego połączonego działu będzie przygotowywanie i wdrażanie kompleksowych rozwiązań komunikacji marketingowej z wykorzystaniem sportu, rozrywki, marketingu społecznego.

MEC Access będzie oferował usługę obejmującą zarówno przygotowanie strategii jak i  jej wdrożenie, z uwzględnieniem propozycji, obejmujących różne obszary działań takich jak: sponsoring, product placement, eventy, ambient media, ale też sztuka, broadcasting, akcje społeczne, udział gwiazd, film, muzyka, sport, działania brand-to-brand oraz projekty łączące wszystkie te obszary.

Oferta MEC Access będzie przygotowywana w oparciu o analizy zachowań konsumentów (tzw. insight), będzie uwzględniać także analizy zwrotu z inwestycji (ROI).

"Obserwujemy rosnące oczekiwania ze strony naszych klientów, którzy są zainteresowani ofertą obejmującą działania z pogranicza sportu, rozrywki i akcji społecznych. Łącząc nasze aktywa, doświadczenie i wiedzę ekspercką na całym świecie pod jedną marką, umacniamy nasze przesłanie i lepiej wykorzystujemy nasze możliwości, tak by dostarczać klientom rozwiązania obejmujące wszystkie dostępne kanały przekazu" - komentuje Charles Courtier, Global CEO, Mediaedge:cia.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: MEC Access - nowa marka stworzona przez Mediaedge:cia

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl