SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

MEC obronił budżet mediowy Nestlé Polska

Koncern spożywczy Nestlé Polska, właściciel takich marek jak Winiary, Nescafe, Princessa czy Lion, zakończył przetarg na obsługę mediową. Wybrał w nim dom mediowy MEC.

Wygrana MEC w przetargu na obsługę mediową oznacza kontynuację dotychczasowej współpracy agencji z Nestlé. MEC zajmuje się planowaniem i zakupem mediów dla tego marketera od 10 lat.

Firmy nie podają szczegółów przetargu - liczby i nazw pozostałych jego uczestników. Nie ujawniają też, na jak długo została zawarta nowa umowa.

Nestlé Polska należy do grona największych reklamodawców w Polsce. Przez pierwsze siedem miesięcy br. firma cennikowo wydała na wsparcie swoich marek w tradycyjnych mediach 193,2 mln zł.

W zakresie obsługi reklamowej Nestlé pracuje z kilkoma agencjami. I tak np. ostatnią kampanię marki Felix (Purina) od strony kreacji przygotowała agencja McCann Warsaw, z kolei reklamy marki Lion przygotowała agencja J. Walter Thompson Warsaw.

Dołącz do dyskusji: MEC obronił budżet mediowy Nestlé Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl