SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Mecenas Lena Barska” hitem Czwórki. Niedzielne premiery ogląda 550 tys. widzów, a piątkowe powtórki - 1 mln

Nowy serial Czwórki „Mecenas Lena Barska” po czterech tygodniach emisji gromadzi średnio 550 tys. widzów. Niemal dwukrotnie wyższą oglądalność (1,01 mln osób) notują powtórki serialu pokazywane w piątkowym prime-time.

Article

Premierowe odcinki serialu „Mecenas Lena Barska” w telewizyjnej Czwórce oglądać można w niedziele o godz. 22.00, począwszy od 1 października 2017 roku.

Średnia oglądalność czterech pierwszych odcinków produkcji (pokazanych do 3 października br.) wyniosła 550 tys. widzów, co przełożyło się na 4,84 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 4,20 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 4,67 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów do tej pory zgromadził pierwszy odcinek serialu. Przyciągnął on przed telewizory uwagę 669 tys. osób.

Czwórka w czasie emisji nowego serialu wygrywa walkę o widza w rynku telewizyjnym ze swoimi największymi konkurentami. Dla porównania, udział TVN7 wynosi 4,56 proc., a TV Puls - 3,35 proc.

Niemal dwukrotnie wyższą widownię gromadzą powtórki serialu pokazywane w bardzo atrakcyjnym paśmie - w piątki o godz. 20.00. Pierwsze trzy emisje produkcji, wyemitowane w okresie od 6 do 20 października br., śledziło 1,01 mln widzów, co przełożyło się na 6,90 proc. udziału w 4+ i 5,16 proc. w 16-49.

Telewizyjna Czwórka w czasie tych emisji nie tylko wygrywa walkę o widza z TVN7 i TV Puls, ale notuje również wyższe wyniki np. od Polsatu.

Produkcja zarówno w niedziele jak i w piątki ma wyższe wyniki, niż średnia oglądalność TV4. Na przykład w pierwszym półroczu br. średni udział TV4 wśród wszystkich widzów wyniósł 4,04 proc. (4,19 proc. w grupie komercyjnej).

Fabuła obyczajowego serialu koncentruje się na losach Leny Barskiej (w tej roli Izabella Bukowska) - atrakcyjnej czterdziestolatki, która jest właścicielką kancelarii prawniczej. Prywatnie Lena jest matką dwojga nastoletnich dzieci (Natalia Idzikiewicz i Jakub Dyniewicz). W produkcji wystąpią również m.in.: Piotr Wiszniowski, Andrzej Pieńko, Marta Termena i Ludmiła Warzecha.

Producentem serialu jest ATM Grupa.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Mecenas Lena Barska” hitem Czwórki. Niedzielne premiery ogląda 550 tys. widzów, a piątkowe powtórki - 1 mln

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
m.
Nie mogę. Powtórki serialu kanału takiego liliputa jak TV4 gromadzą większą widownię niż "hit jesieni" polsatu, na który poszło kapusty że hoho. Czwórce tylko pogratulować kolejny raz takich wyników, za to w Polsacie czy konktretnie Jake Vision za produkcję takiego telewizyjnego zakalca jak WP, powinni się wstydzić. Żeby nie powiedzieć mocniej. Format położony zupełnie - od A do Z, nawet fani oryginalnych serii mają dość tego co oni tam stworzyli podczas tych rajskich wakacji. I też sygnał dla innych że nikt tak nie rujnuje formatów jak JV właśnie. A smaczku dodaje fakt że producentem serialu Czwórki i takie manto spuszcza konkurentowi ATM Grupa, dla której to kolejny sukces tej jesieni.
odpowiedź
User
Marlena
A dla mnie ten "serial" to zmarnowana szansa. Taniość realizacji zmarnowała potencjał. Mógł wyjść ciekawy serial z dobrą teatralną aktorką Izabelą Bukowską w głównej roli. A tak jest kolejna produkcja niemalże na poziomie DLACZEGO JA? czy innych TRUDNYCH SPRAW. Nijak się ma do Plusowych LEKARZY NA START!
odpowiedź
User
Marek
Kolejny hit TV4. Stacja idzie bardzo do góry i jeśli inwestycje w ramówke będą kontynuowane to wiosną powinni walczyć z TVP1 w grupie komercyjnej. TV4 potrzebuje wzmocnić weekendy i pasmo filmowe.
odpowiedź