Mechanicy wyścigowi polecają oleje Platinum w kampanii Orlen Oil (wideo)

W telewizji i internecie ruszyła kampania olejów marki Platinum (Orlen Oil). Akcję przygotowały firmy Red8 Advertising i Lowe Media.

km
km
Udostępnij artykuł:

W najnowszej kampanii olejów Platinum ich jakość potwierdzają autentyczni mechanicy z wieloletnim doświadczeniem. Głównym bohaterem pierwszej telewizyjnej reklamy, która będzie emitowana do 16 listopada br., jest Tomasz Gajda - mechanik wyścigowy, który obsługiwał samochody startujące na całym świecie. W spocie podkreślono także, że marka Platinum jest partnerem strategicznym pucharu Porsche Platinum GT3 Cup Chellange Central Europe.

W grudniu przedstawiona ma zostać reklama olejów Platinum z udziałem głównego mechanika Orlen Team. Uzupełnieniem telewizyjnej kampanii będzie komunikacja na profilu Ekspert Platinum na Facebooku.

Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Red8 Advertising, a za zakup mediów - Lowe Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?