SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

193 tys. zł za spot przy meczu Polska-Anglia w TVP1

W ofercie reklamowej Telewizji Polskiej na wrzesień najwyżej wyceniono spot emitowany przy eliminacyjnym meczu, który Polacy rozegrają z Anglią w ramach eliminacji do Mistrzostw Świata w piłce nożnej Katar 2022. Ponad 100 tys. zł trzeba też zapłacić za reklamę przy transmisji z festiwalu w Opolu.

fot. TVP SportArticle

Biuro Reklamy TVP rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na wrzesień br. Najwyższe ceny w cenniku mają spoty, które zostaną wyemitowane przy eliminacyjnych meczach polskich piłkarzy do mundialu w Katarze w 2022 roku.

193 tys. zł (cena netto dla spotu 30-sek., bez rabatów) kosztuje spot przy meczu Polska-Anglia 8 września. 130,6 tys. zł trzeba zapłacić za reklamę przy meczu San Marino-Polska 5 września i 170,4 tys. zł - za spot przy meczu Polska-Albania 2 września br.

BR TVP będzie prowadzić tzw. sprzedaż łączoną reklam przy tych spotkaniach. Oznacza to, że spoty emitowane będą jednocześnie na antenach kanałów, które będą pokazywały mecze, czyli w TVP1, TVP2 i TVP Sport.

Niewiele mniej kosztują reklamy przy 58. KFPP Opole 2021, który odbędzie się w dniach 3-5 września. Reklamodawcy zapłacą za spoty od 89,6 tys. zł do 104,4 tys. zł.

1 września TVP1 pokaże koncert "7 X Westerplatte" - cena reklamy przy nim wynosi 51,2 tys. zł, Z kolei 12 września zostanie wyemitowany koncert "Ten zwycięża, kto miłuje" - spot przy nim wyceniono na 71,6 tys. zł.

Marketerzy zainteresowani obecnością reklamową przy "Wiadomościach" muszą liczyć się z wydatkiem maks. 99,3 tys.zł. Za spot przy serwisie sportowym zapłacą maks. 32 tys. zł, a przy prognozie pogody - 96 tys. zł.

Na antenę TVP1 wracają po wakacyjnej przerwie seriale. Cena spotu przy "Ojcu Mateuszu" wynosi 40,3 tys. zł, przy "Komisarz Alex" - 31,3 tys. zł, a przy "Wojennych dziewczynach" (nowy sezon od 19 września br.) - 91,3 tys. zł.

19 września rozpoczyna się w TVP1 emisja programu "Rolnik szuka żony" - w tym przypadku spot wyceniono na 90,9 tys. zł.

W TVP2 tradycyjnie już najwyższe stawki mają spoty przy serialu "M jak miłość" 0 wynoszą 103,4 tys. zł.

74,7 tys. zł trzeba zapłacić za reklamę przy serialu "Na dobre i na złe", 65,2 tys. zł - za spot przy "Barwach szczęścia".

10 września TVP2 rozpoczyna emisję programu "You Can Dance -Nowa Generacja" - reklama tu kosztuje 51,5 tys. zł. Z kolei 65,7 tys. zł trzeba zapłacić za spot przy show "The Voice of Poland".

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 193 tys. zł za spot przy meczu Polska-Anglia w TVP1

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Terier
Adrian w "imieniu" wszystkich Polaków wyłożył nasze pieniądze na TVP, a im jeszcze mało, i ciągną łapy po więcej.
odpowiedź
User
marek
Adrian w "imieniu" wszystkich Polaków wyłożył nasze pieniądze na TVP, a im jeszcze mało, i ciągną łapy po więcej.
rozumiem, że ma być tylko TVN, czyli media bez wyboru? Nie ma tak dobrze.
odpowiedź
User
Terier
Właśnie ta władza ucisza wolne media. TVN może i wspiera jak to PiSowczyki nazywają "totalną opozycję", ale TVN nie wyciąga kasy od polaków. Chcesz płacić TVN kupujesz usługę w Player, czy w Canal+, a TVP co? Nie dość, że ciągnie kasę od wszystkich, to zmusza nas do jednostronnego przekazu. Taka "drobna" różnica między TVN, a TVP.
Adrian w "imieniu" wszystkich Polaków wyłożył nasze pieniądze na TVP, a im jeszcze mało, i ciągną łapy po więcej.
rozumiem, że ma być tylko TVN, czyli media bez wyboru? Nie ma tak dobrze.
odpowiedź