Meczyki.pl nawiązały współpracę z marką STS

Firma z branży bukmacherskiej STS nawiązała strategiczne partnerstwo z portalem Meczyki.pl (Online Venture).

ds
ds
Udostępnij artykuł:
Meczyki.pl nawiązały współpracę z marką STS
Materiały prasowe

Rozszerzona współpraca obejmuje obecność marki STS na kanale YouTube oraz stronie internetowej Meczyki.pl. Wśród najważniejszych działań reklamowych znajdują się m.in. kursy bukmacherskie w wynikach na żywo, kursy w zapowiedziach meczów, świadczenia w trakcie programów YouTube w tym m.in. lokowanie produktu oraz promocje.

Bukmacher zagwarantował sobie także wyłączność branżową we flagowym programie Meczyków, czyli „Pogadajmy o piłce”. Czytelnicy i widzowie portalu skorzystają na współpracy z liderem rynku m.in. w postaci dedykowanych im promocji oraz oferty bukmacherskiej.

STS i Meczyki.pl rozpoczęli współpracę

-  STS, jako lider rynku, stawia na współpracę z najlepszymi i największymi markami zarówno na polu sponsorskim, gdzie jesteśmy partnerem m.in. obecnego piłkarskiego mistrza Polski oraz najlepszej siatkarskiej drużyny Europy, jak na polu reklamowym. Dlatego też partnerstwo z Meczyki.pl idealnie wpisuje się w naszą strategię. Jestem przekonany, że skorzystają z niej zarówno czytelnicy i widzowie Meczyków, jak i marka STS – mówi Paweł Rabantek, Chief Marketing Officer STS.

- Naszą misją jest tworzenie komplementarnego centrum piłkarskiego, w którym użytkownicy znajdą najświeższe newsy, eksperckie felietony, wyniki na żywo, autorskie programy wideo oraz statystyki i typy dot. najważniejszych rozgrywek. Strategiczna obecność największego bukmachera w Polsce, STS, w postaci m.in. rozbudowanej oferty kursowej czy specjalnych akcji promocyjnych, wzbogaci nasz produkt również w czasie Euro 2024 – powiedział Wiktor Wojtkowski, Head of Affiliate Marketing w meczyki.pl

Meczyki.pl to serwis należący do wydawcy Online Venture, który w swoim portfolio ma m.in. PPE.pl oraz Telepolis.pl.

Jak podawaliśmy w styczniu br., spółka Online Venture w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów z 17,5 mln zł do 18,4 mln, a jej zysk netto spadł z 8,8 mln do 8,3 mln. - Z tego 16,07 to przychody z Meczyków - mówił portalowi Wirtualnemedia.pl Sebastian Felkner, szef i większościowy udziałowiec spółki. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia