Meczyki.pl nawiązały współpracę z marką STS

Firma z branży bukmacherskiej STS nawiązała strategiczne partnerstwo z portalem Meczyki.pl (Online Venture).

ds
ds
Udostępnij artykuł:
Meczyki.pl nawiązały współpracę z marką STS
Materiały prasowe

Rozszerzona współpraca obejmuje obecność marki STS na kanale YouTube oraz stronie internetowej Meczyki.pl. Wśród najważniejszych działań reklamowych znajdują się m.in. kursy bukmacherskie w wynikach na żywo, kursy w zapowiedziach meczów, świadczenia w trakcie programów YouTube w tym m.in. lokowanie produktu oraz promocje.

Bukmacher zagwarantował sobie także wyłączność branżową we flagowym programie Meczyków, czyli „Pogadajmy o piłce”. Czytelnicy i widzowie portalu skorzystają na współpracy z liderem rynku m.in. w postaci dedykowanych im promocji oraz oferty bukmacherskiej.

STS i Meczyki.pl rozpoczęli współpracę

-  STS, jako lider rynku, stawia na współpracę z najlepszymi i największymi markami zarówno na polu sponsorskim, gdzie jesteśmy partnerem m.in. obecnego piłkarskiego mistrza Polski oraz najlepszej siatkarskiej drużyny Europy, jak na polu reklamowym. Dlatego też partnerstwo z Meczyki.pl idealnie wpisuje się w naszą strategię. Jestem przekonany, że skorzystają z niej zarówno czytelnicy i widzowie Meczyków, jak i marka STS – mówi Paweł Rabantek, Chief Marketing Officer STS.

- Naszą misją jest tworzenie komplementarnego centrum piłkarskiego, w którym użytkownicy znajdą najświeższe newsy, eksperckie felietony, wyniki na żywo, autorskie programy wideo oraz statystyki i typy dot. najważniejszych rozgrywek. Strategiczna obecność największego bukmachera w Polsce, STS, w postaci m.in. rozbudowanej oferty kursowej czy specjalnych akcji promocyjnych, wzbogaci nasz produkt również w czasie Euro 2024 – powiedział Wiktor Wojtkowski, Head of Affiliate Marketing w meczyki.pl

Meczyki.pl to serwis należący do wydawcy Online Venture, który w swoim portfolio ma m.in. PPE.pl oraz Telepolis.pl.

Jak podawaliśmy w styczniu br., spółka Online Venture w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów z 17,5 mln zł do 18,4 mln, a jej zysk netto spadł z 8,8 mln do 8,3 mln. - Z tego 16,07 to przychody z Meczyków - mówił portalowi Wirtualnemedia.pl Sebastian Felkner, szef i większościowy udziałowiec spółki. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu