SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Donatan dołączył do Cleo w reklamach Media Expert

W nowej kampanii reklamowej sieci elektromarketów Media Expert (należącej do firmy Terg) razem z piosenkarką Cleo występuje producent muzyczny Donatan. Akcja wspiera promocję „Wielka wyprzedaż”.

- SPRZEDAŁEM SIĘ! Miło mi poinformować że oto pierwszy raz w życiu biorę udział w kampanii reklamowej - poinformował Donatan na swoim fanpage’u facebookowym. - Dziękuję za zaufanie Pani Dyrektor do spraw Artystycznych w Media Expert CLEO Jak się sprzedawać to tylko za duże pieniądze, w masywnej kampanii i dla najlepszych! - podkreślił.

Donatan ma w dorobku współpracę muzyczną z Cleo, najgłośniej było ich piosence „My Słowianie”, z którą wystąpili w 2014 roku na Eurowizji.

 

Nowe reklamy, w których Cleo śpiewa refren „Bo w Media Expert taniej masz”, są wsparciem promocji nazwanej „Wielka wyprzedaż”. W ramach akcji obniżono ceny produktów z wielu kategorii, Media Expert oferuje możliwość zakupu rozłożonego na stałe raty z zerowym oprocentowaniem i rozpoczęcia spłaty sześć miesięcy po zakupie,

Promocja potrwa do 28 lipca lub wyczerpania zapasów produktów.

 

Cleo jest gwiazdą kampanii Media Expert od listopada 2020 roku. W kilku spotach wykonywała przeróbkę hitu Reni Jusis sprzed ponad dwóch dekad „Zakręcona”, a w reklamie bożonarodzeniowej - zmienioną wersję piosenki „Daddy cool” zespołu Boney M.

Działania reklamowe Media Expert obejmują wszystkie najważniejsze kanały komunikacji, na czele z telewizją, radiem, internetem i outdoorem. Za kreację i produkcję kampanii odpowiada agencja Ambasada.

Właściciel Media Expert to jeden z największych marketerów w Polsce - według danych Kantar Media w ub.r. jego cennikowe wydatki reklamowe w mediach pozainternetowych wyniosły 1,041 mld zł, o 26,4 proc. więcej niż rok wcześniej.

Dołącz do dyskusji: Donatan dołączył do Cleo w reklamach Media Expert

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ciekawy
Kasa się skończyła?
odpowiedź
User
qba
Szanowni specjaliści od reklamy z Media Expert. Jeśli słucham radia przez 10 godzin dziennie to naprawdę wystarczy mi, że raz zareklamujecie, że macie jakieś tam promocje na coś. Ewentualnie wieczorem możecie powtórzyć. Nie muszę słuchać tego samego co pół godziny, kilkadziesiąt razy dziennie.
Poza tym, wydaje mi się, że macie na tyle rozpoznawalną markę, że nie trzeba się aż tak nachalnie reklamować. Inne sieci elektromarketów nie reklamują się aż tyle, a działają i mają się dobrze.
odpowiedź
User
Hubert
Fajne te reklamy Donatan Cleo Marian i Barbara to super reklamy media expert
odpowiedź