SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Media Markt: Nie rób sceny, liczą się ceny! (wideo)

Pod hasłem „Nie rób sceny, liczą się ceny” rusza nowa kampania Media Marktu. Wykorzystywane w niej reklamy przygotowały firmy Opus B, Ideal i Universal McCann.

Startująca właśnie kampania reklamowa sieci Media Markt pokazuje dramatyczne sytuacje: żonę przyłapującą męża na zdradzie i mężczyznę próbującego popełnić samobójstwo. Załamanym osobom humor poprawia zerknięcie na gazetkę z ofertą tych sklepów. Poszczególne przekazy – pod wspólnym hasłem „Nie rób sceny, liczą się ceny!” – prezentują jednocześnie produkty dostępne obecnie w Media Markt w promocyjnych cenach.




– Ta kampania to powrót do odważnej i bezkompromisowej komunikacji, którą Media Markt najintensywniej zaznaczył swoją obecność na polskim rynku – opisuje Ewelina Piątek, manager ds. marketingu tej sieci. – To także efekt poszukiwań nowych form reklamy: innych sposobów budowania historii, rezygnacji z typowych atrybutów filmowych i zbliżenia się do polskiej rzeczywistości – dodaje.


Akcja reklamowa obejmuje telewizję (m.in. TVN, TVP, Polsat), radio (PR3, Radio ZET, RMF FM, stacje lokalne), prasę („Gazeta Wyborcza”, „Fakt”, „Super Express”, tytuły lokalne), outdoor, ambient oraz punkty sprzedaży (materiały POS).

Za kreację i nadzór produkcyjny kampanii – zaplanowanej do końca roku – odpowiada agencja Opus B, produkcją spotów zajęło się studio filmowe Ideal, natomiast media zostały zakupione przez dział mediów Media Markt i dom mediowy Universal McCann.

Dołącz do dyskusji: Media Markt: Nie rób sceny, liczą się ceny! (wideo)

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
jasiek
Ostrooo. Super!
odpowiedź
User
oglondacz
Zdecydowanie druga reklama lepsza, te wszystkie zdrady, kochanki itd już się przejadły
odpowiedź
User
idiota
coś odpust ;) B wtapia, a szkoda bo potencjał jest. a z resztą może to klient wybiera słabsze linie kreacyjne albo płacic nie chce. no ale łowcy to była słabizna. a tu jest chociaż hardkor (grubymi nićmi szyty ale zawsze). w sumie bardzo dobrze, 3+.
odpowiedź