SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Tytus, Romek i A’Tomek reklamują Media Markt (wideo)

Sieć elektromarketów Media Markt rozpoczęła wizerunkowo-produktową kampanię reklamową, opartą na wizerunkach tytułowych bohaterów komiksów „Tytus, Romek i A’Tomek”. Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają firmy Heart&Brain, Ideal, Platige, Universal McCann i Roots PR.

Article

Kampania zaczęła się od odsłony teaserowej. Przez ostatnie dwa tygodnie na fanpage’u Media Markt zamieszczono kilka dziwnych, niezrozumiałych wpisów. Pojawiły się też krótkie klipy pokazujące niestandardowe sytuacje z wykorzystaniem urządzeń dostępnych w Media Markt, m.in. intruzów buszujących w sklepach i magazynach tej formy.

W poniedziałek zamieszczono oświadczenie, w którym przeprasza za dziwne wpisy, twierdząc że zamieszczono je wskutek „chwilowego przejęcia kontroli nad naszym profilem przez osoby niepowołane”.

- Powołaliśmy specjalny zespół do wyjaśnienia zaistniałej sytuacji, a osoby odpowiedzialne zostały już wezwane do złożenia wyjaśnień. Będziemy informować na bieżąco o postępach i mamy nadzieję, że uda nam się niezwłocznie przywrócić normalne funkcjonowanie profilu - zapowiedziano.

W środę poinformowano, że wpisy są początkiem kampanii reklamowej z udziałem tytułowych bohaterów serii komiksów „Tytus, Romek i A’Tomek” autorstwa Henryka Jerzego Chmielewskiego.

- Na przygodach Tytusa, Romka i A’Tomka wychowały się całe pokolenia. Bohaterowie stali się symbolem dobrej zabawy i szukania innowacyjnych rozwiązań. Ich niezwykłe przygody, bawią zarówno starszych odbiorców, jak i dzieci. Pozwalają przenieść się w świat pełen przygód, gdzie nie ma miejsca na nudę. Dlatego są świetnymi „ambasadorami” sklepów Media Markt, które inspirują do odkrywania cyfrowego świata - podkreśla Ewelina Piątek, manager ds. marketingu sieci Media Markt.

W reklamach komiksowi bohaterowie będą pokazywać, jak fascynujące są nowe technologie oraz jak mogą być przydatne w codziennym życiu. W ramach akcji w ofercie sklepów Media Markt pojawią się albumy komiksowe z przygodami Tytusa, Romka i A’Tomka, w tym wydawnictwa specjalne.

Działania marketingowe obejmują telewizję, radio, internet (m.in. social media) oraz same sklepy Media Markt.

Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Heart&Brain, odpowiadająca też za całościową komunikację sieci MediaMarkt w social media. Agencja w połowie br. wygrała przetarg na obsługę reklamową marki.

Produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Ideal, a post produkcją - studio Platige. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Media Saturn Holding Polska we współpracy z domem mediowym UM (odpowiadającym za telewizję), a za aktywności public relations - agencja Roots PR.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Tytus, Romek i A’Tomek reklamują Media Markt (wideo)

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
aZaliż
Wszystko jest na sprzedaż?
26 1
odpowiedź
User
sad
Żenada, moi ulubieni bohaterowie dzieciństwa sprzedani do sklepu dla idiotów. Papciu, dlaczego?!
29 4
odpowiedź
User
seba
40 latkowie mają już wyrobione zdanie na temat Tytusa, Romka i Atomka natomiast dzięki tym reklamom bohaterowie mogą dotrzeć do 5-10 latków i dobrze.
11 11
odpowiedź
User
mr obvious
Żenada, moi ulubieni bohaterowie dzieciństwa sprzedani do sklepu dla idiotów. Papciu, dlaczego?!


Bo chce za coś żyć na starość.
22 4
odpowiedź
User
Doktor Otitis
Mam nadzieję, że Papcio Chmiel dostanie odpowiednią działkę, za wykorzystanie wymyślonych przez siebie postaci.
7 0
odpowiedź
User
mo
Nic niestety nie można poradzić, ale kompletnie mi to nie pasuje.
Jakby ktoś wrzucał śmieci do mojego prywatnego świata, przykre.
9 0
odpowiedź
User
Rocznik 76
Pokolenie wychowane na przełomie lat 80-90 na bohaterach z komiksów Papcia Chmiela pewnie wspomni ich z sentymentem .Natomiast próba dotarcia do współczesnej generacji młodych wychowanych na smartfonach przy pomocy ekipy Tytusa , przypomina trochu próbę rozkręcenia dyskoteki utworami Mieczysława Fogga
10 1
odpowiedź
User
rocznik 76
Pokolenie wychowane na przełomie lat 80-90 na bohaterach z komiksów Papcia Chmiela pewnie wspomni ich z sentymentem .Natomiast próba dotarcia do współczesnej generacji młodych wychowanych na smartfonach przy pomocy ekipy Tytusa , przypomina trochu próbę rozkręcenia dyskoteki utworami Mieczysława Fogga
7 0
odpowiedź
User
Sebastian
Nuda
6 2
odpowiedź
User
Jarek
Wszystko jest na sprzedaż?


Kiedyś też tak myślałem, ale każda sprawa ma dwa oblicza. Też się zdenerwowałem, kiedy w reklamach usłyszałem muzykę "Oddziału Zamkniętego", ale prawda jest taka, że Jary potrzebował kasy na leczenie. Papcio Chmiel też ma swoje lata.
3 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing