SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Media Trendy 2011: triumf Starcomu, Facebooka i Solorza

Starcom otrzymał Grand Prix za innowacyjne planowanie kampanii Milki w konkursie Media Trendy 2011. Człowiekiem mediów został Solorz-Żak, a medium roku - Facebook.

Media Trendy 2011: triumf Starcomu, Facebooka i Solorza

W tegorocznym konkursie Media Trendy – organizowanym przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR – przyznano ogółem 19 nagród i 30 wyróżnień. Kampania „Milka. Razem dla Tatr”, za którą Starcom zdobył Grand Prix w kategorii Innowacja w planowaniu mediów, otrzymała też nagrody i wyróżnienia w kilku szczegółowych podkategoriach: Best use of content, Innowacyjna strategia zintegrowana oraz Innowacyjne wykorzystanie reklamy zewnętrznej i innych środków komunikowania w przestrzeni publicznej, ambient mediów.

154 kampanie powalczą o Media Trendy 2011

Tytuł Człowieka Mediów przyznano Zygmuntowi Solorzowi-Żakowi, właścicielowi Polsatu, natomiast miano Medium Roku drugi raz z rzędu uzyskał Facebook.


Jan Wejchert, Facebook i „Kumpel z przeszłości” zwycięzcami Media Trendów 2010

Z kolei w konkursie Young Media Lions, w którym startowały 34 teamy, nagrodę główną – wyjazd na Festiwal Cannes Lions – zdobyli Monika Filipowska i Jakub Zieliński z Universal McCann. Drugie miejsce zajęli Patrycja Kulesza i Kacper Szczepanowski z Mindshare Polska, którzy otrzymali iPady 2. Trzecie miejsce przypadło teamowi z MEC złożonemu z Macieja Kawki i Pawła Romana.

Łącznie w kategorii Innowacja w planowaniu mediów na 111 zgłoszonych prac jury przyznało 14 nagród oraz 20 wyróżnień. Natomiast w kategorii Innowacja w mediach zgłoszono 43 prace, a przyznano 5 nagród i 10 wyróżnień.


Pełna lista nagrodzonych w konkursie Media Trendy 2011:


Innowacja w planowaniu mediów:

Podkategoria: Best use of content
Nagroda:   Milka. Razem dla Tatr, STARCOM
Wyróżnienie:   Miss Dobra Łaciata 2010, MEC
Wyróżnienie:   Ranking NESCAFÉ 3w1, MEC
Nominacja:   Wyścig Blogerów, MEC i HEUREKA
Nominacja:   Gotuj o wszystko, MEDIACOM WARSZAWA

Podkategoria: Innowacyjna strategia zintegrowana
Nagroda:   Milka. Razem dla Tatr, STARCOM
Wyróżnienie:   Nike – Droga do WC2010, MINDSHARE POLSKA
Wyróżnienie:   A dresik mam na WP, WIRTUALNA POLSKA
Nominacja:   Samsung Game, BIURO PODRÓŻY REKLAMY
Nominacja:   Pan Chłodek, CARAT POLSKA
Nominacja:   Mapa pozytywnych emocji, STARCOM

Podkategoria: Innowacyjne akcje specjalne i eventy
Wyróżnienie:   Aviva Direct edukuje kierowców we wspólnej akcji z Policją,
Wyróżnienie:   Verva Street Racing, ZENITHOPTIMEDIA

Podkategoria: Innowacyjne dotarcie do specyficznej grupy docelowej
Nagroda:   Dyrektorzy Marketingu, PANMEDIA WESTERN, BRAIN
Wyróżnienie:   Real-Gogosy, STARCOM
Wyróżnienie:   Odrobina w domach mediowych, TVN WARSZAWA

Podkategoria: Innowacyjne wykorzystanie internetu i mediów interaktywnych
Nagroda:   PZU Uważaj na atrapy, K2 INTERNET, ACR
Wyróżnienie:   Nescafe Gold Budzik iPhone, MEC
Wyróżnienie:   Nike - Trenuj z Torresem, MINDSHARE POLSKA
Nominacja:   Świat Danio, MEDIACOM WARSZAWA
Nominacja:   Mazda6 na iPadzie, MINDSHARE POLSKA
Nominacja:   Banner jak telefon, STARCOM
Nominacja:   Samsung Game, BIURO PODRÓŻY REKLAMY
Nominacja:   Podróże z MasterCard, UNIVERSAL MCCANN

Podkategoria: Innowacyjne wykorzystanie reklamy zewnętrznej  i innych środków komunikowania w przestrzeni publicznej, ambient mediów
Nagroda:   Plantacje Chmielu, MACROSCOPE OMD, MEN AT WORK, KREWCY KRAWCY
Wyróżnienie:   Okno na Hooptymistyczny świat, HYPERMEDIA
Wyróżnienie:   Milka.Razem dla Tatr – outdoor, STARCOM
Nominacja:   Piękna nieznajoma, STARCOM
Nominacja:   ING G@te, PANMEDIA WESTERN, BRAIN
Nominacja:   mBankowy mural "Nie po Wuju!", MPG
Nominacja:   '2012' - Kamień na kamieniu, VIZEUM POLSKA

Podkategoria: Odwaga w planowaniu mediów (lub odważne rozwiązanie mediowe)
Nagroda:   KRAKÓW Z GÓRY, TBWA\
Nominacja:   Wielka Oszcz w Plusie, MEDIA DIRECTION

Podkategoria: Przełamanie schematów komunikacyjnych w kategorii produktowej
Wyróżnienie:   Świat Pampers, MEDIACOM WARSZAWA
Wyróżnienie:   Perwoll „Warsaw Fashion Street”, OPTIMUM MEDIA OMD, OMG MOZAIC
Nominacja:   Drużyna W, VALUE MEDIA, UNIALINTERACTIVE, 8FISH, GREATOPENHOUSE

Podkategoria: CSR
Nagroda:   Wielka kampania małych gór, STARCOM
Wyróżnienie:   Aplikacje ratujące życie, OPERATOR SIECI PLUS
Wyróżnienie:   PZU Sukiennice, K2 INTERNET, LEO BURNETT
Nominacja:   Zbierz się z nami na zwierzaki, INTERACTIVE SOLUTIONS

Podkategoria: Non - profit
Nagroda:   Kup sobie Blogera, NATALIA HATALSKA

Podkategoria: Innowacyjne wykorzystanie prasy tradycyjnej
Nagroda:   Okładka 3D Tygodnika Polityka, POLITYKA SPÓŁDZIELNIA PRACY
Nagroda:   Wielka Oszcz w Plusie, MEDIA DIRECTION

Podkategoria: Innowacyjne wykorzystanie przekazu audio poza anteną
Nagroda:   Słuchacze tworzą stację radiową CLMF, STARCOM

Podkategoria: Innowacyjne wykorzystanie radia tradycyjnego
Wyróżnienie:   Inhalator Nicorette, OPTIMUM MEDIA OMD
Wyróżnienie:   Żuravit w RMF FM, UNIVERSAL MCCANN

Podkategoria: Innowacyjne wykorzystanie przekazu poza tv
Nagroda:   Crunchips – Akademiki, MEDIAVEST
Wyróżnienie:   Filmy za kody, STARCOM
Nominacja:   Sony Ericsson Vivaz – Fashion Show, MEC

Podkategoria: Innowacyjne wykorzystanie telewizji tradycyjnych
Nagroda:   Skoda Bagażnik, MEDIACOM WARSZAWA, CHANGE INTEGRATED
Wyróżnienie:   Pantene Aqua Light, MEDIACOM WARSZAWA


Innowacja w mediach
Podkategoria: Autopromocja i promocja medium
Nagroda:   Junior Media, POLSKAPRESSE
Wyróżnienie:   Noc Muzeów 2010, TVN WARSZAWA
Wyróżnienie:  ESKA + Facebook = lepsze Radio, RADIO ESKA
Nominacja:  Kampania Wypożyczalnia Krów, POMPIDOU
Nominacja:  Daj się zepsuć, AGORA

Podkategoria: Best use of content
Nagroda:   Atlas Kobiecości Timotei, MEDIA DIRECTION DIGITAL, AGORA
Wyróżnienie:   Twój Wybór, TVN WARSZAWA

Podkategoria: Cross-medialna platforma budowy i dystrybucji treści
Nagroda:   Kierunek imprESKA, TIME
Wyróżnienie:   Razem dla Tatr, AGORA
Wyróżnienie:   Weź udział w teledysku Katy Perry, SAATCHI & SAATCHI POLAND, INTERACTIVE SOLUTIONS
Nominacja:   ipla - telewizja przez 24h, POLSAT MEDIA
Nominacja:   Platforma TVN Warszawa, TVN WARSZAWA
Nominacja:   Transformers, TVN

Podkategoria: Debiut roku
Nominacja:   Wysokie Obcasy Extra, AGORA

Podkategoria: Innowacyjna zmiana
Wyróżnienie:   Badania w NK Nowe spojrzenie na społeczność, NASZA KLASA WYDAWCA PORTALU NK.PL
Nominacja:   Ekoplakat, CITYBOARD MEDIA

Podkategoria: Niekonwencjonalne wykorzystanie medium
Nagroda:   Symfonia Smaku, GRUPA O2
Wyróżnienie:   Wyścig Miejski, TVN WARSZAWA
Wyróżnienie:   Malowanie Wuja, AMBASADA BRAND COMMUNICATIONS
Nominacja:   Mistrzostwa Świata FIFA 2010 w  technologii Digital 3D w Multikinie, MULTIKINO

Podkategoria: Non - profit
Nagroda:   Jesteś sprawcą, jesteś ofiarą, SPRARING COMMUNICATION GROUP, GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD
Wyróżnienie:   Dorosłe Dzieci, AGORA
Wyróżnienie:   Antyradio schodzi do podziemia, GRUPA EUROZET, STACJA ANTYRADIO
Nominacja:   Nie olewamy. Głosujemy!, RADIO ESKA
Nominacja:   Polska Biega, AGORA
 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Media Trendy 2011: triumf Starcomu, Facebooka i Solorza

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
konmak
wyróżnienia i nominacje dla TVN Warszawa. Jedyny minus - nie ma już TVN Warszawa
0 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing