Media Trendy 2011: triumf Starcomu, Facebooka i Solorza

Starcom otrzymał Grand Prix za innowacyjne planowanie kampanii Milki w konkursie Media Trendy 2011. Człowiekiem mediów został Solorz-Żak, a medium roku - Facebook.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W tegorocznym konkursie Media Trendy – organizowanym przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR – przyznano ogółem 19 nagród i 30 wyróżnień. Kampania „Milka. Razem dla Tatr”, za którą Starcom zdobył Grand Prix w kategorii Innowacja w planowaniu mediów, otrzymała też nagrody i wyróżnienia w kilku szczegółowych podkategoriach: Best use of content, Innowacyjna strategia zintegrowana oraz Innowacyjne wykorzystanie reklamy zewnętrznej i innych środków komunikowania w przestrzeni publicznej, ambient mediów.

Tytuł Człowieka Mediów przyznano Zygmuntowi Solorzowi-Żakowi, właścicielowi Polsatu, natomiast miano Medium Roku drugi raz z rzędu uzyskał Facebook.

Z kolei w konkursie Young Media Lions, w którym startowały 34 teamy, nagrodę główną – wyjazd na Festiwal Cannes Lions – zdobyli Monika Filipowska i Jakub Zieliński z Universal McCann. Drugie miejsce zajęli Patrycja Kulesza i Kacper Szczepanowski z Mindshare Polska, którzy otrzymali iPady 2. Trzecie miejsce przypadło teamowi z MEC złożonemu z Macieja Kawki i Pawła Romana.

Łącznie w kategorii Innowacja w planowaniu mediów na 111 zgłoszonych prac jury przyznało 14 nagród oraz 20 wyróżnień. Natomiast w kategorii Innowacja w mediach zgłoszono 43 prace, a przyznano 5 nagród i 10 wyróżnień.

Pełna lista nagrodzonych w konkursie Media Trendy 2011:

Innowacja w planowaniu mediów:

Podkategoria: Best use of content Nagroda:   Milka. Razem dla Tatr, STARCOM Wyróżnienie:   Miss Dobra Łaciata 2010, MEC Wyróżnienie:   Ranking NESCAFÉ 3w1, MEC Nominacja:   Wyścig Blogerów, MEC i HEUREKA Nominacja:   Gotuj o wszystko, MEDIACOM WARSZAWA

Podkategoria: Innowacyjna strategia zintegrowana Nagroda:   Milka. Razem dla Tatr, STARCOM Wyróżnienie:   Nike – Droga do WC2010, MINDSHARE POLSKA Wyróżnienie:   A dresik mam na WP, WIRTUALNA POLSKA Nominacja:   Samsung Game, BIURO PODRÓŻY REKLAMY Nominacja:   Pan Chłodek, CARAT POLSKA Nominacja:   Mapa pozytywnych emocji, STARCOM

Podkategoria: Innowacyjne akcje specjalne i eventy Wyróżnienie:   Aviva Direct edukuje kierowców we wspólnej akcji z Policją, Wyróżnienie:   Verva Street Racing, ZENITHOPTIMEDIA

Podkategoria: Innowacyjne dotarcie do specyficznej grupy docelowej Nagroda:   Dyrektorzy Marketingu, PANMEDIA WESTERN, BRAIN Wyróżnienie:   Real-Gogosy, STARCOM Wyróżnienie:   Odrobina w domach mediowych, TVN WARSZAWA

Podkategoria: Innowacyjne wykorzystanie internetu i mediów interaktywnych Nagroda:   PZU Uważaj na atrapy, K2 INTERNET, ACR Wyróżnienie:   Nescafe Gold Budzik iPhone, MEC Wyróżnienie:   Nike - Trenuj z Torresem, MINDSHARE POLSKA Nominacja:   Świat Danio, MEDIACOM WARSZAWA Nominacja:   Mazda6 na iPadzie, MINDSHARE POLSKA Nominacja:   Banner jak telefon, STARCOM Nominacja:   Samsung Game, BIURO PODRÓŻY REKLAMY Nominacja:   Podróże z MasterCard, UNIVERSAL MCCANN

Podkategoria: Innowacyjne wykorzystanie reklamy zewnętrznej  i innych środków komunikowania w przestrzeni publicznej, ambient mediów Nagroda:   Plantacje Chmielu, MACROSCOPE OMD, MEN AT WORK, KREWCY KRAWCY Wyróżnienie:   Okno na Hooptymistyczny świat, HYPERMEDIA Wyróżnienie:   Milka.Razem dla Tatr – outdoor, STARCOM Nominacja:   Piękna nieznajoma, STARCOM Nominacja:   ING G@te, PANMEDIA WESTERN, BRAIN Nominacja:   mBankowy mural "Nie po Wuju!", MPG Nominacja:   '2012' - Kamień na kamieniu, VIZEUM POLSKA

Podkategoria: Odwaga w planowaniu mediów (lub odważne rozwiązanie mediowe) Nagroda:   KRAKÓW Z GÓRY, TBWA\ Nominacja:   Wielka Oszcz w Plusie, MEDIA DIRECTION

Podkategoria: Przełamanie schematów komunikacyjnych w kategorii produktowej Wyróżnienie:   Świat Pampers, MEDIACOM WARSZAWA Wyróżnienie:   Perwoll „Warsaw Fashion Street”, OPTIMUM MEDIA OMD, OMG MOZAIC Nominacja:   Drużyna W, VALUE MEDIA, UNIALINTERACTIVE, 8FISH, GREATOPENHOUSE

Podkategoria: CSR Nagroda:   Wielka kampania małych gór, STARCOM Wyróżnienie:   Aplikacje ratujące życie, OPERATOR SIECI PLUS Wyróżnienie:   PZU Sukiennice, K2 INTERNET, LEO BURNETT Nominacja:   Zbierz się z nami na zwierzaki, INTERACTIVE SOLUTIONS

Podkategoria: Non - profit Nagroda:   Kup sobie Blogera, NATALIA HATALSKA

Podkategoria: Innowacyjne wykorzystanie prasy tradycyjnej Nagroda:   Okładka 3D Tygodnika Polityka, POLITYKA SPÓŁDZIELNIA PRACY Nagroda:   Wielka Oszcz w Plusie, MEDIA DIRECTION

Podkategoria: Innowacyjne wykorzystanie przekazu audio poza anteną Nagroda:   Słuchacze tworzą stację radiową CLMF, STARCOM

Podkategoria: Innowacyjne wykorzystanie radia tradycyjnego Wyróżnienie:   Inhalator Nicorette, OPTIMUM MEDIA OMD Wyróżnienie:   Żuravit w RMF FM, UNIVERSAL MCCANN

Podkategoria: Innowacyjne wykorzystanie przekazu poza tv Nagroda:   Crunchips – Akademiki, MEDIAVEST Wyróżnienie:   Filmy za kody, STARCOM Nominacja:   Sony Ericsson Vivaz – Fashion Show, MEC

Podkategoria: Innowacyjne wykorzystanie telewizji tradycyjnych Nagroda:   Skoda Bagażnik, MEDIACOM WARSZAWA, CHANGE INTEGRATED Wyróżnienie:   Pantene Aqua Light, MEDIACOM WARSZAWA Innowacja w mediach Podkategoria: Autopromocja i promocja medium Nagroda:   Junior Media, POLSKAPRESSE Wyróżnienie:   Noc Muzeów 2010, TVN WARSZAWA Wyróżnienie:  ESKA + Facebook = lepsze Radio, RADIO ESKA Nominacja:  Kampania Wypożyczalnia Krów, POMPIDOU Nominacja:  Daj się zepsuć, AGORA

Podkategoria: Best use of content Nagroda:   Atlas Kobiecości Timotei, MEDIA DIRECTION DIGITAL, AGORA Wyróżnienie:   Twój Wybór, TVN WARSZAWA

Podkategoria: Cross-medialna platforma budowy i dystrybucji treści Nagroda:   Kierunek imprESKA, TIME Wyróżnienie:   Razem dla Tatr, AGORA Wyróżnienie:   Weź udział w teledysku Katy Perry, SAATCHI & SAATCHI POLAND, INTERACTIVE SOLUTIONS Nominacja:   ipla - telewizja przez 24h, POLSAT MEDIA Nominacja:   Platforma TVN Warszawa, TVN WARSZAWA Nominacja:   Transformers, TVN

Podkategoria: Debiut roku Nominacja:   Wysokie Obcasy Extra, AGORA

Podkategoria: Innowacyjna zmiana Wyróżnienie:   Badania w NK Nowe spojrzenie na społeczność, NASZA KLASA WYDAWCA PORTALU NK.PL Nominacja:   Ekoplakat, CITYBOARD MEDIA

Podkategoria: Niekonwencjonalne wykorzystanie medium Nagroda:   Symfonia Smaku, GRUPA O2 Wyróżnienie:   Wyścig Miejski, TVN WARSZAWA Wyróżnienie:   Malowanie Wuja, AMBASADA BRAND COMMUNICATIONS Nominacja:   Mistrzostwa Świata FIFA 2010 w  technologii Digital 3D w Multikinie, MULTIKINO

Podkategoria: Non - profit Nagroda:   Jesteś sprawcą, jesteś ofiarą, SPRARING COMMUNICATION GROUP, GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD Wyróżnienie:   Dorosłe Dzieci, AGORA Wyróżnienie:   Antyradio schodzi do podziemia, GRUPA EUROZET, STACJA ANTYRADIO Nominacja:   Nie olewamy. Głosujemy!, RADIO ESKA Nominacja:   Polska Biega, AGORA  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]