SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Media Trendy: wszystkie nagrodzone kampanie (wideo case study)

W tegorocznym konkursie Media Trendy przyznano 11 nagród, z których dwie otrzymała akcja „Rozkład jazdy McDonald's” przygotowana przez agencję DDB Warszawa. Zapraszamy do obejrzenia opisów wszystkich nagrodzonych projektów.

Media Trendy: wszystkie nagrodzone kampanie (wideo case study)

Rozkład jazdy McDonald's

Rozkład jazdy McDonald’s to udana próba zmiany strzałki kierunkowej wskazującej gdzie znajduje się najbliższa restauracja McDonald’s przy Dworcu Centralnym w Warszawie. Punktem wyjścia był insight związany z nudnym czasem oczekiwania na pociąg, który chcieliśmy zmienić na miły czas, który można spędzić w McDonald’s.

Zgłaszający: DDB Warszawa
Współzgłaszający: OMD, Tribal DDB
Klient: McDonald's
Produkt: Znak kierunkowy do restauracji McDonald's na Dworcu Centralnym w Warszawie
Senior Account Executive: Rafał Szafraniec

Nagrody:
Kategoria: Wykorzystanie kanałów komunikacji, podkategoria: Wykorzystanie reklamy zewnętrznej
Kategoria: Best use of content

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Media Trendy: wszystkie nagrodzone kampanie (wideo case study)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl