SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Grupa S/F uruchamia agencję performance marketingu Booost, szefami i wspólnikami Łucja Gdala oraz Sławomir Kornicki

Holding marketingowo-badawczy Medicap w ramach swojej struktury Grupa S/F przekształcił spółkę MCP Publica w agencję Booost, która będzie zajmować się performance marketingiem. Członkami jej zarządu i udziałowcami zostali Łucja Gdala i Sławomir Kornicki, wcześniej związani m.in. z Codemedia, Mediacontacts i Centraals.

Od lewej: Marcin Jeziorski, Sławomir Kornicki i Łucja Gdala Article

Booost będzie specjalizować się w aktywacji konsumentów i zwiększaniu sprzedaży dzięki wykorzystaniu danych ze wszystkich istotnych w procesie sprzedaży źródeł. Agencja będzie działać w oparciu o zaawansowane narzędzia big data: m.in. DMP oraz marketing automation. Będzie również oferować rozwiązania z zakresu ochrony reputacji klientów (brand safety) i walki z oszustwem w internecie (fraud).

W Mediacapie agencja Booost będzie działała w ramach Grupy S/F, do której należą też agencja kreatywno-strategiczna Scholz & Friends Warszawa, agencja marketingu internetowego The Digitals i agencja eventowa EM Lab. Nowa firma będzie oferować swoje usługi m.in. prawie 50 klientom tych agencji, a także innym firmom.

- Już od dłuższego czasu wykorzystywaliśmy big data do optymalizacji naszych działań. Nie tylko te, z których korzysta większość konkurentów, czyli ogólnodostępne narzędzia Google czy Facebook, ale też big data na bazie narzędzi z domu badawczego IQS (Opinie.pl, Brand Spy czy Traffic Booster), które pozwalają na dogłębną analizę potrzeb już na początku procesu kreatywnego. Jednak każda nasza kampania generuje kolejne dane, które albo nie są przez klientów wykorzystywane albo robią to inne podmioty niezintegrowane z nami - dlatego dostrzegliśmy potrzebę stworzenia podmiotu, który będzie te dane integrował w celu większej efektywności sprzedaży. W naturalny sposób to powinien być podmiot wyspecjalizowany w performance marketing - komentuje Marcin Jeziorski, szef Grupy S/F.

>>> TYSIĄCE OGŁOSZEŃ O PRACĘ - PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

- Od środy w ramach Grupy S/F rozpoczęła działalność Booost, a big data staje się kluczowym elementem naszego DNA. Chcemy stworzyć nową jakość, być pierwszą grupą komunikacyjną w Polsce, która na każdym etapie tworzenia komunikacji łączyć będzie myślenie kreatywne z optymalizacją na bazie danych - zapowiada.

Grupa S/F podkreśla, że uruchomienie Boooost wynika z jej strategii rozwoju polegającego na digitalizacji usług w oparciu o dane.

Łucja Gdala i Sławomir Kornicki na czele Booost

Agencją Booost będą zarządzali Łucja Gdala i Sławomir Kornicki. - Skupiamy się na maksymalizacji wyników sprzedażowych naszych klientów w każdym kanale.  Osiągamy to dzięki wykorzystaniu danych w czasie rzeczywistym integrowanych na platformach DMP. Big data jest kluczowa w procesie, bo dzięki danym wiemy dokładnie kim jest nasz klient, wiemy co mu powiedzieć i w jakim momencie, a w konsekwencji dotrzeć do niego z przekazem dostosowanym do jego potrzeb, zaangażować go i aktywować zakupowo. O procesie sprzedażowym myślimy więc kompleksowo, włączając to proces posprzedażowy i know-how w budowie marek pozostałych spółek w grupie - opisuje Sławomir Kornicki, który objął w agencji funkcje partnera zarządzającego i chief data officera.

Kornicki i Gdala poprzednio przez ponad rok byli partnerami w firmie konsultingowej Centraals, utworzonej po przejęciu od domu mediowego Codemedia struktury technologicznej code.applied.

Przedtem przez 9 lat byli związani z domem mediowym Codemedia. Są jego współzałożycielami, Sławomir Kornicki przez pierwsze cztery lata był w firmie prezesem, a potem członkiem zarządu i przewodniczącym rady nadzorczej, odpowiadał przede wszystkim za rozwój. Natomiast Łucja Gdala pełniła funkcję dyrektora zarządzającego.

Wcześniej pracowali przez sześć lat w domu mediowym Media Contacts (który po połączeniu z MPG został przekształcony w Havas Media). Kornicki był w nim dyrektorem zarządzającym, a Gdala - media directorem.

Booost zastępuje MCP Publikę

Agencja Booost została utworzona z przekształcenia firmy MCP Publica, utworzonej przez Mediacap na początku 2016 roku. Oferowała ona rozwiązania z zakresu badań, komunikacji marketingowej oraz rozwiązań IT skierowanych do klientów instytucjonalnych i publicznych.

Członkami zarządu MCP Publiki byli Anna Korsak i Jacek Piątek. Obecnie w zarządzie zastąpili ich Łucja Gdala i Sławomir Kornicki.

Oboje zostali też współwłaścicielami nowej agencji - objęli 17,5 proc. jej udziałów. Pozostałe należą do The Digitals, spółki zależnej Mediacapu.

Jednocześnie Mediacap ustalił z Gdalą i Kornickim warunku udzielenia agencji Booost pożyczki na wyznaczone cele. W komunikacie giełdowym nie podano dalszych informacji na ten temat.

W pierwszym kwartale br. Mediacap zanotował wzrost przychodów ze sprzedaży o 38 proc. do 16,47 mln zł oraz 701 tys. zł straty netto (wobec 16 tys. zł zysku rok wcześniej).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Grupa S/F uruchamia agencję performance marketingu Booost, szefami i wspólnikami Łucja Gdala oraz Sławomir Kornicki

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
B
Ci to się bawią...
Ładne zdjęcie :)
12 1
odpowiedź
User
TIL
A już mylslalam, ze Slawek i Lucja zostaną w konsultingu:) Zobaczymy jak uczciwi będą w nowym biznesie? Bo jak wiadomo to najpierw rozmontowali Media Contacts, a potem zrobili fajna wydmuszkę pr-ową z Codemedia. Teraz zaczynaja biznes, który jak czytam to wyciąganie ludzi i biznesu z Codow. Będę z zainteresowaniem patrzyła co dalej :)
4 0
odpowiedź
User
elmo
Inteligentni ludzie, inteligentne twarze i te przeszywające, pełne refleksji spojrzenia.
Sukces pisany wysokimi przelewami
10 1
odpowiedź
User
sophy
Logo zerżnięte żywcem z adidas boost (launch 2013). Za kradzież IP powinno się dokonywać samobiczowania, zwłaszcza w tej branży!!!!
3 0
odpowiedź
User
Tomek
Powinni zainteresować się Calltrackerem. Dane są ciekawe i są firmy, które zaczynają zwracać uwagę również na dzwoniących klientów, bo Ci zwykle najlepiej konwertują.
0 0
odpowiedź
User
Maria Awaria
Z tym logotypem to rzeczywiście słabo. Adidas Boots...
1 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing