SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

MediaCom przejmuje od OMD obsługę Hortexu

Dom mediowy MediaCom Warszawa (GroupM) wygrał przetarg na obsługę budżetu mediowego Grupy Hortex, producenta m.in. soków i mrożonek. Poprzednio firmę obsługiwał OMD.

Poza planowaniem i zakupem kampanii mediowych (zarówno w mediach tradycyjnych, jak i internetowych), MediaCom będzie również świadczył usługi w zakresie modelowania ekonometrycznego. Współpraca będzie prowadzona od lutego br.

MediaCom zajmie się strategią, planowanie i zakupem mediów, z kolei wchodząca w skład firmy jednostka MediaCom Business Science będzie realizowała dla Hortexu projekty z zakresu modelowania ekonometrycznego.

Poprzednio planowaniem i zakupem mediów do kampanii Hortexu zajmował się dom mediowy OMD - od 2014 roku. Wtedy agencja w wyniku wygranego przetargu przejęła budżet tego klienta od domu mediowego MEC, obecnie działającego pod nazwą Wavemaker (GroupM).

Od pięciu lat w kampaniach produktów Hortexu pojawia się Matka Natura. Za kreację reklam odpowiada agencja Opus B.

Od połowy ub.r. dyrektorem marketingu firmy jest Dawid Borowiec, który wcześniej pracował w PepsiCo.

 

Dołącz do dyskusji: MediaCom przejmuje od OMD obsługę Hortexu

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Fa
Ładne dziewczę :-]
odpowiedź