SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

MediaCom Warszawa przejmuje od Starcomu obsługę mediową Coca-Coli

MediaCom Warszawa wygrał przetarg na obsługę budżetu mediowego marki Coca-Cola w Polsce, na Litwie, Łotwie i w Estonii. Obecnie zajmuje się tym jeszcze Starcom.

Article

Obsługę Coca-Coli na poszczególnych rynkach MediaCom Warszawa przejmie do końca br. Będzie odpowiadać za zintegrowane planowanie komunikacji marki we wszystkich mediach.

Coca-Cola Poland Services i MediaCom Warszawa nie informują, na jak długo podpisały umowę ani które inne domy mediowe brał udział w przetargu.

Poprzednio obsługą mediową Coca-Coli w Polsce i krajach bałtyckich zajmował się Starcom.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: MediaCom Warszawa przejmuje od Starcomu obsługę mediową Coca-Coli

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ek
Prawdziwa współczesność, woda+ cukier+ magiczny składnik+ reklama=miliardy
14 9
odpowiedź
User
Friend
Gratulacje dla MCW
12 8
odpowiedź
User
ekspert
gratulacje!

oj kolejna porażka w ostatnim czasie Starcomu...
8 12
odpowiedź
User
wakacyjna fraszka
woda, chemia, cukier i odrobina ekstraktu z orzeszków coli. Mnóstwo czasu zmarnowanego w telewizorach, otyłość i zepsute zęby. Sukces na miarę XX i XXIw.
10 11
odpowiedź
User
kormo
Na pewno byli tańsi. Innego kryterium wyboru Coca-Cola nie stosuje. 
15 13
odpowiedź