MediaCom zajmie się obsługą mediową marki Yes

Dom mediowy MediaCom Warszawa (GroupM) wygrał przetarg na obsługę mediową marki biżuterii Yes. Współpraca ma charakter długofalowy.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
MediaCom zajmie się obsługą mediową marki Yes

Współpraca obejmować będzie obszary działań mediowych w zakresie e-commerce, planowania oraz zakupu efektywnościowych mediów digitalowych, a także usług związanych z modelowaniem atrybucji i SEO.

MediaCom Warszawa będzie obsługiwał markę YES wspólnie z siostrzaną agencją Wavemaker, która odpowiada za planowanie i zakup mediów zasięgowych.

Firmy nie podają szczegółów zakończonego przetargu.

Marka Yes ma 160 salonów stacjonarnych w całej Polsce.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"