MediaCom zajmie się obsługą mediową marki Yes

Dom mediowy MediaCom Warszawa (GroupM) wygrał przetarg na obsługę mediową marki biżuterii Yes. Współpraca ma charakter długofalowy.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
MediaCom zajmie się obsługą mediową marki Yes

Współpraca obejmować będzie obszary działań mediowych w zakresie e-commerce, planowania oraz zakupu efektywnościowych mediów digitalowych, a także usług związanych z modelowaniem atrybucji i SEO.

MediaCom Warszawa będzie obsługiwał markę YES wspólnie z siostrzaną agencją Wavemaker, która odpowiada za planowanie i zakup mediów zasięgowych.

Firmy nie podają szczegółów zakończonego przetargu.

Marka Yes ma 160 salonów stacjonarnych w całej Polsce.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa