SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Medialna ofensywa sosów Łowicza

Wystartowała pierwsza w tym roku multimedialna kampania reklamowa marki Łowicz (Agros Nova).

Dwie wersie spotu reklamowego o długości 30’’ i 15” będą emitowane we wszystkich ogólnopolskich naziemnych stacjach telewizyjnych oraz kanałach tematycznych (At Media). Celem kampanii jest zwiększenie świadomości pozycji marki Łowicz w kategorii sosów gotowych, pokazanie jej kompetencji w tej kategorii oraz walorów smakowych produktów.

W ślad za silną reklamą telewizyjną pojawi się kampania prasowa w 13.  najważniejszych magazynach kobiecych (miesięczniki, dwutygodniki i tygodniki z portfolio liderów wydawniczych na polskim rynku prasy kolorowej). Wzmacniać je będzie obecność reklamy sosów Łowicz w tematycznych kulinarnych portalach internetowych.

Spot telewizyjny, będący kolejnym (po Czekodżemi i zupach) odcinkiem ubiegłorocznego serialu Łowicza o rodzinie mówiących kuchennych sztućców, przygotowała agencja reklamowa DDB. Osoby odpowiedzialne ze strony agencji: Marta Timofiejczyk-Hałat, Marcin Zaborski, Natalia Dudek; ze strony Agros Nova: Aleksandra Czok, Liliana Lesińska. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MediaCom.
 
Reklamę w mediach wspierać będą również aktywności w dwóch największych sieciach handlowych: Real/Geant i Tesco.

Dołącz do dyskusji: Medialna ofensywa sosów Łowicza

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl