SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Medialny budżet Fiata dla WPP

Firma Fiat zamierza przekazać swój warty 150 milionów funtóweuropejski budżet medialny w ręce agencji należących do holdingureklamowego WPP Group.

Oznacza to, że w Wielkiej Brytanii wartą 10 milionów funtówczęść tego budżetu na rzecz domu mediowego Mediaedge:cia (MEC)straci Starcom, wchodzący w skład grupy reklamowej Publicis Groupe- informuje serwis Brand Republic.

Wcześniej w tym roku MEC przejął od Starcomu także obsługęwartego 8 milionów funtów budżetu należącej do włoskiego producentasamochodów marki Alfa Romeo. Starcom nadal zajmował się jednakplanowaniem i zakupem mediów dla Fiatów.

Przeniesienie europejskiego budżetu pod skrzydła WPP, któreplanowane jest od stycznia 2009 roku, oznacza, że Fiat kończy swoją17-letnią współpracę, która zaczęła się gdy Leo Burnett i DMB&B(agencje które później stworzyły grupę Starcom MediaVest), zostałyagencjami firmy w 1991 roku.

źródło: Brand Republic

Dołącz do dyskusji: Medialny budżet Fiata dla WPP

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl